Note fondée sur 25 évaluations de clients

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2,8 sur 5
33 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Dirtiest room I’ve ever been placed in. Bugs crawling on the bathroom door and dead bugs all around the room. Piles of dirt in each corner including other garbage. Door to the room did not even close all the way.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
It was great. great employees
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Felix, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
The room had brown water stains and massive bubbles caused by water on the roof and walls. The smoke detector was in pieces. The bed duvet had cigarette burns all over. The tap in the shower was held up by a dirty plastic bag with all the tiles broken and cracked. A cockroach ran across the room. Wifi didn't work. Don't recommend at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par H, Gestion de l’hôtel
I'm sorry for the inconveniences for your recent stay, I will share with my housekeeping team and make sure this will not happen again.
4 sur 5
par un voyageur de Austin

Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
It’s ok for the price I paid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nam, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Motel 6 Waco, Texas

Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
It was not so good. I reserved a room online when I got there. They told me that they did not have it and it was already late. I have done paid for it in advance got stuck in a room that I did not want and there was cockroaches everywhere.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
Booked a room with 2 queen beds. It was 2 full beds. Hard to sleep.bed to small. Roaches crawling on the wall
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tracy,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 nov. 2023 sur Hotels