Note fondée sur 78 évaluations de clients

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3,9 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Waouh ! mérite ses 5 étoiles

Publié le 14 juill. 2023 sur Hotels
Coup de coeur pour cet hôtel. Le meilleur hôtel ou nous avons séjourné en Jordanie. Très propre, chambre magnifique, plateau de fruit pour votre accueil , mini bar, lit tres confortable, magnifique douche à l'italienne avec d'excellent produits. Climatisation silencieuse. La vue sur la vallée de Pétra depuis la chambre exceptionnelle. Les fontaines intérieur et extérieur contribuent à une ambiance apaisante. Petit déjeuner très bon. Le dîner à la carte au restaurant est très bon, généreux a un prix correct. La crème glacé que nous avons deguster au movenpick petra (car plus de choix de parfum) est très bonne également. Nous avons vraiment apprécié le chocolat time. Notre seul regret est de ne pas avoir profité de la piscine qui est en cours de rénovation. Tout était parfait. Continuez ainsi. Merci.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2023 par Abedrabo Twaissi Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hicham,Thank you for the time you spent to share your in-depth feedback on your recent stay at our Mövenpick Nabatean Castle, to be considered as the best hotel you stayed throughout the country is certainly high praise, we are truly happy to know that we have managed to meet your expectations in regard to hospitality and services delivered. We hope that you had a nice journey back home and to have the pleasure of serving you again in our hotels worldwide ensuring you in advance of our best intentions at all times.Best regards, Abedrabo Twaissi Cluster General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2019 sur Hotels
Hotel bien placé, au calme, facile d’accès en voiture. Dommage que la piscine soit intérieure...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par RaniaB, Gestion de l’hôtel
Dear Carole, Thank you for sharing your positive review following your recent stay at Mövenpick Nabatean Castle Hotel. It is a delight to know that you have enjoyed your stay and all aspects of it was up to your expectations. Hoping to have the pleasure of welcoming you back soon. Best regards, Rania Bawalsa Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur de Lausanne, Suisse

Moevenpick Nabatean Castle Hotel

Publié le 9 août 2010 sur Hotels
Il est regrettable que cet hôtel se trouve en réalité assez éloigné du site de Petra ( 7-8 km). La vue des chambres est cependant très belle sur les montagnes entourant Petra.
2 sur 5
par un voyageur de vincennes

Publié le 25 avr. 2010 sur Hotels
Hotel indigne d'un 5 étoiles. Une seule salle de restaurant où les groupes sont entassés. Bruyant, nourriture banale et mauvaise. 1 étoike suffirait. Piscine mal entretenue, pas de serviettes disponibles. Prix exorbitant.Très mauvais souvenir.
1 sur 5
par un voyageur de Ville d'Avray, France

Très cher et très sale

Publié le 23 avr. 2010 sur Hotels
Horrible séjour au Nabatean Castle. Les oreillers étaient pleins de sueur. La salle de bain était très sale. Pas d'air conditionné. Le personnel était très gentil mais ne pouvait rien faire à notre malheur.
1 sur 5
par un voyageur de la baule

hotel nabatean movenpick petra

Publié le 14 nov. 2009 sur Expedia
Lamentable froid SALE (moquette trouee et tachee dans les couloirs et les chambres; pas un coup d'aspirateur en 3 jours!!) desert mal situe 1 bar sur 2 d' ouvert 1 restau sur 2 d'ouvert peut etre un 2* et encore mais surement pas un 5*
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Très confortable et très bien situé.

Publié le 20 mai 2009 sur Expedia
Piscine très appréciée après la visite des sites de Petra. Repas en revanche assez chers et assez médiocres.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2023 par Abedrabo Twaissi Direttore Generale Cluster, Gestion de l’hôtel
Hello Keisha,Thank you for taking the time to rate our hotel with a perfect 5 out of 5. We appreciate your positive feedback.We're delighted to see that you had a great experience with us. If there are specific aspects of your visit that you particularly enjoyed or if you have any suggestions for improvement, we'd love to hear more about your experience.Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future. If there's anything else we can assist you with or if you have any questions, please don't hesitate to reach out.Thank you once again for choosing our hotel.Best regards,Abedrabo TwaissiCluster General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2023 sur Hotels
Nice property conveniently located 10 minutes from the parking for Petra. Friendly and helpful staff. Good breakfast. Amazing chocolate offering at 16:00 every day. Understaffed at bar during happy hour. Lacking in vegetarian food options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2023 par Abedrabo Twaissi Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at our Movenpick Nabatean Castle. We truly appreciate your insights, and we are pleased to hear that you found our location convenient and enjoyed our friendly and helpful staff, as well as the delicious breakfast we offer.We are especially delighted that you had the chance to savor our amazing chocolate hour; it's a delightful treat that many of our guests look forward to!However, we apologize for the inconsistency you experienced in our Al Nadeem bar during happy hour, we assure you that we are working to address this issue to ensure a more seamless experience for our guests in the future.Regarding the lack of vegetarian food options, we want to explain that vegetables are available in our kitchen and served at our restaurants, just kindly scan the QR code displayed on our tables.Your valuable comments serve as an important tool for us to enhance our guests' experience, and we are grateful for your input. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable stay.Warm regards,Abedrabo TwaissiCluster General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2023 par Abedrabo Twaissi Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Santiago,Thank you so much for taking the time to share your feedback and for choosing to stay with us. We truly appreciate your rating and your valuable comments. Your input helps us continually improve our services to ensure our guests have an exceptional experience.We're thrilled to hear that you loved our breakfast amenities, and we're delighted to have scored a 98% in this category. Our team works hard to provide a delicious and diverse breakfast selection to cater to various tastes and dietary preferences. Your positive feedback encourages us to maintain and even enhance this aspect of your stay.We also appreciate your positive rating for our staff,our dedicated team members take pride in delivering excellent service and ensuring our guests feel welcome and well-cared for during their stay. Your recognition of their efforts is truly motivating, and we'll continue to strive for even higher levels of service.Regarding the restaurant, it appears there may have been some room for improvement based on your feedback. We'd love to hear more about your experience at the restaurant so that we can address any concerns you may have had. Your comments are invaluable in helping us enhance this aspect of our offerings to better meet your expectations.Once again, thank you for choosing us as your destination, and for your feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future, where we'll strive to provide you with an even more exceptional stay.Warm regards,Abedrabo Twaissi Cluster General Manager