Note fondée sur 680 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
Très propre et lits confortables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2024 par LAGraham, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of our property. We are glad you enjoyed your stay here with us and hope that if your travels bring you back our way again that we will be your hotel of choice.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par LAGraham, Gestion de l’hôtel
We do apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay here but do appreciate your review. Thank you. We hope that if your travels bring you back our way again that we will be your hotel of choice.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 déc. 2023 par LAGraham, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of our property. We are glad you enjoyed your overall stay with us and hope that if your travels bring you back our way again that you will give us another opportunity to impress you.
2 sur 5
par un voyageur de Verdun

Publié le 6 oct. 2023 sur Expedia
Très vieux et pas rénové. Au départ on me dit que ma réservation est dans une semaine! Finalement on la trouve! Chambre non rénovée pas de prises de courant pour charger les téléphones et iPad. Pas de chaînes de télé. Chambre de bain non fonctionnelle etc. Déjeuner très basic. Finalement ça ressemble plus à un motel qu’un hôtel Marriott
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2023 par LAGraham, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of our property. I do apologize for any inconvenience you had experienced as it relates to the property not being renovated. We are scheduled in 2024 for a renovation. Thank you so much. We do hope that if your travels bring you back our way again that you will give us another opportunity to impress you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2023 par LAGraham, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of our property. We are glad you enjoyed your stay here with us and appreciate the time you took to review us. We hope that if your travels bring you back our way again that we will be your hotel of choice.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2022 sur Expedia
The room was not clean and smelling bad (moisture)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2022 par LAGraham, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of our property. We do apologize if you had experienced some issues regarding the cleanliness of the room. I am not sure if this was reported to the desk by any chance, but I do hope that it was and we were able to rectify the situation. Nonetheless, we hope that if your travels bring you back our way that you will give us another opportunity to impress you.
2 sur 5
par un voyageur de Laval

Publié le 25 avr. 2022 sur Expedia
Très mal entretenu. Chambre décevante, salle de bain pas très propre. Manque de produits et de débarbouillettes. Personnel accueillant le soir (dame) et au déjeuner, mais désagréable au départ le matin (monsieur). Décevant pour la chaîne Marriott. Je ne retournais plus à cet endroit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2022 par LAGraham, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review of our property. I do apologize for any inconvenience you had experienced as it relates to the property. We do pride ourselves on reflecting the highest quality standards according to Marriott. We do hope that you will give us another opportunity to impress you should your travels bring you back our way again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2022 par LAGraham, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of our property. We are so glad that you enjoyed your stay here with us. We hope that if your travels bring you back our way again that you will give us another opportunity to impress you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2021 sur Expedia
Hotel très très propre et bien situé par rapport aux autoroutes et autres services; magasins restos etc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2021 par LAGraham, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review of our property. We are so glad that you found our facility to be that reflecting Marriott's brand standards. We hope that if your travels bring you back our way again that you will give us another opportunity to impress you.