Note fondée sur 11 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par TV, Gestion de l’hôtel
Thank you for stayign with us and for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the stay to your liking and appreciate your nice comments about our facilities, service and staff. Dear Irving,We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.Yours sincerely,Theresha
4 sur 5
par un voyageur

Excelente localização, bom custo-benefício.

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Bom hotel, novo, quarto confortável, roupa de cama premium. Pontos negativos: cheiro da recepção e internet sofrível nos quartos. Pontos positivos: café da manhã, roupa de cama e localização.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Val , Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us. Your feedback is very important to us. We look forward to meeting your expectations during your next stay with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Val , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. It is unfortunate that we did not meet your expectations. We use this feedback to formulate policies that improve guest experience. Your feedback is highly appreciated. We hope to meet your expectations better during your next stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Val , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. We appreciate your business, and your feedback is very important to us. We look forward to hosting you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Val , Gestion de l’hôtel
We are happy to have given you a sterling service during your last stay. We look forward to welcoming you back to our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Val , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. It is appreciated.,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
This Hotel is very new. The service is excellent, the staff extremely friendly, the breakfast is very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Val , Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback, much appreciated.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Val , Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We hope to meet and exceed your expectations in the next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
I would highly recommend. Thanks