Note fondée sur 328 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Wotif
It was ok
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2024 sur Lastminute
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Wotif
The place was dirty, and the motel has ask for a $100 bond money even though we have already paid for the accommodation and provided credit card details. This is the only motel/hotel that requires a bond.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2024 sur Wotif
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Comfortable and clean
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Wotif
Bathroom blinds were see through. Door lock felt unsecure. Comfortable bed and hot shower.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Wotif
Poorly renovated. Digital check in only despite regular arrival time. Cramped for family (2 chairs tucked behind table flush against wall. Good pressure and hot water in shower though. Give it a miss if you have options. Over priced for what it is.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Wotif
Just dirty
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Wotif
Was a good place to stay but could have a person at reception for checking in