Note fondée sur 476 évaluations de clients

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4,3 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par ODILE

très bel hôtel

Publié le 6 juin 2017 sur Hotels
très bel hôtel bien situé près du centre ville, de la gare et de l'Autostadt. Nombreux parkings à proximité.
3 sur 5
par Guillaume de paris

Publié le 5 mars 2016 sur Hotels
chambre confortable mais connexion wifi tres mauvaise, tres complique pour travailler. Chambre dispo a seulement 16h...bref pas tres satisfait!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you very much for completing the guest experience suryey and improve our service. We do apologize for the experience you have had during your stay and directed your comments to the responsible department. The Innside Team do hope to get another chance to alter your impression and would be happy to welcome you again. Please contact us, if your travel bring you back to Wolfsburg. Best Regards Your Team from the Innside by Melia Wolfsburg
5 sur 5
par Jean-François de Paris

Stay one night for business

Publié le 6 mars 2015 sur Hotels
Excellent - nothing to add except the sauna was out of order :)
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Luckenwalde

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Overall hotel is very good with excellent breakfast. Room service was not that properly maintained. No kettle or coffee services provided during odd time when needed. Otherwise overall good options to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2023 par Gurnam Klair, Ass. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Amit,Thank you for your review. We're delighted to hear that you found our breakfast to be excellent, reflecting our dedication to providing a wide variety of quality options. It's also gratifying to know that the overall options and services at our hotel met your expectations.We regret to hear that our room service did not completely meet your needs. While we do offer coffee maker facilities in our rooms, we apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Please rest assured that we are committed to ensuring our guests' comfort at all times.We appreciate your positive feedback on room cleanliness and amenities, and it's wonderful to know these aspects contributed to a good stay.All of the team hope that we may be able to see you again in the future.Kindest regards,Gurnam Klair, Ass. Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2023 sur Hotels
Tolles Personal! Essen abends gut, aber viel zu kleine Portionen! Bar auf den Dach klasse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par Gurnam Klair, Ass. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hallo , vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns einen Kommentar zu schreiben.Wir freuen uns sehr, dass Sie das Personal und die Atmosphäre in unserer Sky Lounge & Bar so positiv hervorgehoben haben. Es ist uns eine Freude zu hören, dass Sie die Aussicht und das Ambiente genießen konnten. Wir nehmen Ihre Anmerkung bezüglich der Portionsgrößen im Restaurant sehr ernst und möchten Ihnen versichern, dass wir stets darauf bedacht sind, unseren Gästen ein ausgewogenes kulinarisches Erlebnis zu bieten. Ihre Rückmeldung ist für uns wertvoll und wird bei der Überprüfung unserer Speiseangebote berücksichtigt. Wir bedauern, dass die Portionen Ihren Erwartungen nicht vollständig entsprochen haben und entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten.Also, bis zum nächsten mal! Herzliche Grüße aus Wolfsburg,Gurnam Klair, Ass. Front Office Manager