Note fondée sur 476 évaluations de clients
![](/static/default/default/images/infosite/tvl-guest-review-icon.png)
4,6 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
![](/static/default/default/images/infosite/tvl-guest-review-icon.png)
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par ODILE
très bel hôtel
Publié le 6 juin 2017 sur Hotelstrès bel hôtel bien situé près du centre ville, de la gare et de l'Autostadt. Nombreux parkings à proximité.
par Guillaume de paris
Publié le 5 mars 2016 sur Hotels
chambre confortable mais connexion wifi tres mauvaise, tres complique pour travailler. Chambre dispo a seulement 16h...bref pas tres satisfait!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
thank you very much for completing the guest experience suryey and improve our service.
We do apologize for the experience you have had during your stay and directed your comments to the responsible department.
The Innside Team do hope to get another chance to alter your impression and would be happy to welcome you again.
Please contact us, if your travel bring you back to Wolfsburg.
Best Regards
Your Team from the
Innside by Melia Wolfsburg
par Jean-François de Paris
Stay one night for business
Publié le 6 mars 2015 sur HotelsExcellent - nothing to add except the sauna was out of order :)
par un voyageur
Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Luckenwalde
Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Overall hotel is very good with excellent breakfast. Room service was not that properly maintained. No kettle or coffee services provided during odd time when needed. Otherwise overall good options to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2023 par Gurnam Klair, Ass. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Amit,Thank you for your review. We're delighted to hear that you found our breakfast to be excellent, reflecting our dedication to providing a wide variety of quality options. It's also gratifying to know that the overall options and services at our hotel met your expectations.We regret to hear that our room service did not completely meet your needs. While we do offer coffee maker facilities in our rooms, we apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Please rest assured that we are committed to ensuring our guests' comfort at all times.We appreciate your positive feedback on room cleanliness and amenities, and it's wonderful to know these aspects contributed to a good stay.All of the team hope that we may be able to see you again in the future.Kindest regards,Gurnam Klair, Ass. Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 déc. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2023 sur Hotels
Tolles Personal! Essen abends gut, aber viel zu kleine Portionen! Bar auf den Dach klasse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par Gurnam Klair, Ass. Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hallo , vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns einen Kommentar zu schreiben.Wir freuen uns sehr, dass Sie das Personal und die Atmosphäre in unserer Sky Lounge & Bar so positiv hervorgehoben haben. Es ist uns eine Freude zu hören, dass Sie die Aussicht und das Ambiente genießen konnten. Wir nehmen Ihre Anmerkung bezüglich der Portionsgrößen im Restaurant sehr ernst und möchten Ihnen versichern, dass wir stets darauf bedacht sind, unseren Gästen ein ausgewogenes kulinarisches Erlebnis zu bieten. Ihre Rückmeldung ist für uns wertvoll und wird bei der Überprüfung unserer Speiseangebote berücksichtigt. Wir bedauern, dass die Portionen Ihren Erwartungen nicht vollständig entsprochen haben und entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten.Also, bis zum nächsten mal! Herzliche Grüße aus Wolfsburg,Gurnam Klair, Ass. Front Office Manager