Note fondée sur 211 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2019 sur Expedia
Belle chambre et grande. Possibilité de petit dejeuner a l'exterieur. Belle piscine. Personnel au petit soin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2019 par Erny Kusmastuti, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest, Thank you for taking time to review Swiss-Belboutique Yogyakarta. Your review is valuable for us and other potential guests to stay. We wish your memorable stay experience will always bring you back to Yogyakarta and Swiss-Belboutique Yogyakarta. We are pleased to welcome you back in the near future. Kind regards, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Expedia
Modern hotel. Rooms are clean and eqipped with all amenities. Staff is extremely efficiente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Erny Kusmastuti, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest, Thank you for taking time to review Swiss-Belboutique Yogyakarta. Your review is valuable for us and other potential guests to stay. We wish your memorable stay experience will always bring you back to Yogyakarta and Swiss-Belboutique Yogyakarta. We are pleased to welcome you back in the near future. Kind regards, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel.

Publié le 3 sept. 2018 sur Hotels
Le personnel est au top. Le petit déjeuner est très varié, il y en a pour tous les goûts. Les chambres sont relativement petites pour un hôtel de cette catégorie, mais propre et fonctionnelle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2018 par Erny Kusmastuti, Gestion de l’hôtel
Dear Rafael, Thank you for taking time to review Swiss-Belboutique Yogyakarta. Your review is valuable for us and other potential guests to stay. We wish your memorable stay experience will always bring you back to Yogyakarta and Swiss-Belboutique Yogyakarta. We are pleased to welcome you back in the near future. Kind regards, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Je recommande vivement cet hôtel.

Publié le 25 août 2018 sur Hotels
De passage à Yogyakarta, nous avons séjourné une nuit dans cet hôtel de haut standing. Les chambre sont assez spacieuses avec tout le confort nécessaire. Le personnel est très aimable et serviable. Enfin, le petit déjeuner offfe un choix très varié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2018 par Erny Kusmastuti, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest, Thank you for taking time to review Swiss-Belboutique Yogyakarta. Your review is valuable for us and other potential guests to stay. We wish your memorable stay experience will always bring you back to Yogyakarta and Swiss-Belboutique Yogyakarta. We are pleased to welcome you back in the near future. Kind regards, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2018 par Erny Kusmastuti, Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guest, Thank you for taking time to review Swiss-Belboutique Yogyakarta. Your review is valuable for us and other potential guests to stay. We wish your memorable stay experience will always bring you back to Yogyakarta and Swiss-Belboutique Yogyakarta. We are pleased to welcome you back in the near future. Kind regards, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2018 sur Hotels
Bel hôtel, bonne cuisine, bon service. Excellent rapport qualité/prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2018 par Erny Kusmastuti, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia, Thank you for taking time to review Swiss-Belboutique Yogyakarta. Your review is valuable for us and other potential guests to stay. We wish your memorable stay experience will always bring you back to Yogyakarta and Swiss-Belboutique Yogyakarta. We are pleased to welcome you back in the near future. Kind regards, General Manager
4 sur 5
par un voyageur de Chantilly

Très bon rapport qualité/prix

Publié le 6 juill. 2018 sur Expedia
Hôtel bien situé en proximité du centre ville à visiter. Chambre confortable et bien équipée. Piscine sur le toit très agréable. Petit déjeuner sous forme de buffet, varié mais manque parfois de qualité sur certains produits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2018 par Erny Kusmastuti, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Baptiste, Thank you for taking time to review Swiss-Belboutique Yogyakarta. It was good to hear that you enjoyed your stay. Unfortunately, breakfast products did not meet your expectation. However, we have forwarded this information to department concerned to follow up accordingly. We wish you will always consider to return to Yogyakarta and Swiss-Belboutique Yogyakarta. On your next holidays We are pleased to welcome you back. Kind regards, General Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montréal ,Canada

Belle expérience. Excellent restaurant

Publié le 17 août 2016 sur Expedia
Pour : La courtoisie du personnel et l'expérience culinaire du restaurant qui propose un excellent déjeuner comprenant aussi des mets locaux très délicieux.
Contre : Ajouter la chaîne de télévision TV 5 monde sur la liste des postes de télévision disponible. Servir du lait sur la table avec le café matinal.
Emplacement : Service bancaire facilement disponible. Centre commercial accessible à distance de marche. Musés à proximité.
J'ai bien apprécié mon séjour dans la phase initiale de l'ouverture de l'hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2016 par Dedik Abdillah - General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Our Valued Guests, Thank you for your review in Expedia. We wish your good experience during you were staying with us, it will remind you to always comeback to Yogyakarta and enjoy staying at Swiss-Belhotel. We are trying to have a deal with our provider to provide TV5 Monde Regarding to milk, we will adapt with our guest need to serve on the table as per guest requested. We always happy to welcome you back. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Alessandro Migliore | General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yuka,Thank you for your great review on your recent stay with us.It is so delightful to receive such a good review, and being recommended to other guests who wants to spend their stay in Yogyakarta area.See you soon on your next trip to Yogyakarta.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
everything was way better than i was expecting, from the frontdesk to the housekeeping & the dining, service were exceptional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Alessandro Migliore | General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear chinhuat,I am very proud to hear that you found our staff were friendly and helpful. This is definitely what we are aiming for at Swiss-Belboutique Yogyakarta, that all of our staff should go the extra mile to provide excellent service to our guests. I will share your feedback to the team, so that they know that their effort is being recognized.Thank you very much for sharing your experience, and I really hope we will have a chance to welcome you again.Kind regards,