Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

très bien a refaire

Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 nov. 2018 sur Hotels
5 sur 5
par Maurice

Publié le 20 oct. 2017 sur Hotels
très beau hôtel petit déjeuner extra et très bel emplacement tout y était.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2017
Dear Maurice, Thank you for your very kind feedback! Hope to see you again! Best regards, Silje Moen Radisson Blu Mountain Resort Beitostølen
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Joar, Gestion de l’hôtel
Hei Lars,Takk for besøket. På gjensyn :)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Joar, Gestion de l’hôtel
Hei Christian,Takk for besøket :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Joar, Gestion de l’hôtel
Hei Grete,Takk for besøket og hyggelig rating. På gjensyn :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Joar, Gestion de l’hôtel
Hei,Takk for besøket og hyggelig rating av oss. På gjensyn :)
3 sur 5
par un voyageur

Litt overpriset og slitent hotell

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Rett og slett litt skuffet over dette hotellet. Slitne hotellrom uten ventilasjon, så det ble veldig dårlig luft i løpet av natta. Åpnet vinduet, men ble da vekket av kantklipper kl 7.30. Veldig begrenset åpningstid på badstu, så det fikk vi ikke benyttet. Luktet kloakk i garderoben til bassenget. Dusjen på rommet til en familien virket ikke, så de måtte bytte rom. Døra til rommet vårt var for trang og var veldig vanskelig å åpne/lukke. Kostet penger for å bruke biljard. Det positive var hotellfrokosten. Den var bra.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Joar, Gestion de l’hôtel
Hei Nina,Tusen takk for tilbakemelding :)
4 sur 5
par un voyageur

Supert opphold

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Super service! Fikk først et rom som ikke samsvarte med bildene i det hele tatt. Gikk og sa ifra, og fikk nytt rom på flekken som var både større og hadde høyere standard! Fantastisk frokost, men mulighet for å smøre lunsj for 99kr per pers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Joar, Gestion de l’hôtel
Hei Marius,Hyggelig å høre at dere hadde et supert opphold hos oss :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Joar, Gestion de l’hôtel
Hei Jonny, Tusen takk for veldig hyggelig rating :)