Note fondée sur 981 évaluations de clients

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4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 22 mars 2022 sur Hotels
Déçu, la salle de bain est vétuste et tout est un peu vieillot. La chambre était spacieuse et le buffet petit-déjeuner excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2022 par Hilton, Gestion de l’hôtel
Cher James, J'apprécie vos commentaires et je m'excuse pour votre déception à cette occasion. Nous allons procéder à quelques améliorations dans les chambres d'hôtes dans un proche avenir. Je suis heureux que vous ayez apprécié les options de petit-déjeuner proposées. Notre chef exécutif et son équipe créent d'excellentes options en utilisant des ingrédients locaux frais et je suis ravi que cela vous ait plu. Sincères amitiés Rupert Hallam Directeur général
4 sur 5
par un voyageur

Un très bon Hilton, sauf pour le room service.

Publié le 22 janv. 2019 sur Hotels
Belle chambre, excellent petit déjeuner, un des meilleurs de tous les Hilton que nous avons déjà fait. Service au bar impeccable. Points faibles le room service, les plats qui nous été servis ne sont pas dignes du standing de l'hotel et surtout la box du petit déjeuner pour ceux qui font des sorties matinales est en dessous de tout alors que le petit déjeuner était inclus dans la réservation.
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien située

Publié le 12 janv. 2018 sur Expedia
Personnel courtois, bar au rez-de-chaussée: le service doit être amélioré puisque le service est lent, autant le soir que le matin.
5 sur 5
par un voyageur

Hotel stay

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Great stay lovely room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Hilton, Gestion de l’hôtel
Dear Duncan,I am so pleased that you had a positive stay and I hope to welcome you back again soon.Kind RegardsDavid WainGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Wotif
Bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Hilton, Gestion de l’hôtel
Dear Ayhan,I appreciate your rating. I did note your low score and I apologise that you were disappointed in certain aspects of your stay.I hope to welcome you back again in the future for a more positive stay.Kind RegardsDavid WainGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Wotif
We didn’t enjoy our time staying at this hotel. The bathroom is awful, very old, very small where the tub and shower is together and needs renovation. The staff at the reception was not great and helpful. Finding Parking around the hotel is really hard and expensive. What has been posted online by the hotel and the reality doesn’t match.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Hilton, Gestion de l’hôtel
Dear Timnit,Thank you for your constructive feedback.I did note your disappointment with the standard of your recent stay, and I sincerely apologise that it wasn't what you expected. We are an older hotel and we therefore do have renovations in place to upgrade the guest facilities over time. Due to our location, we have limited space and therefore we don't have room for parking on site. Arrangement are in place with the local car park to ensure we can offer valet parking to our guests.I hope to welcome you back in the future for a more positive stay.Kind RegardsDavid WainGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Hilton, Gestion de l’hôtel
Dear Yasas,Thank you for your positive rating and I hope to welcome you back again in the future.Kind RegardsDavid WainGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Wotif
I liked the foyer, bar and dining options. Service was exceptional expect for our last night dinner. The rooms are aged, old bathrooms, noisy air-conditioning that was not cold and TV not even mounted on the wall. It was very inconvienent not having on site parking, having to walk to park the car every day and pay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hilton, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica,I appreciate your feedback. I am pleased that you were happy with the outlets and the service you received. We are an older hotel and further upgrades will be carried out over time. Kind RegardsDavid WainGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Wotif
Clean, comfy and convenient!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hilton, Gestion de l’hôtel
Dear Rong,I am pleased that you found the hotel clean and comfortable and I am delighted that you enjoyed your stay with us. I hope to welcome you back again soon.Kind RegardsDavid WainGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hilton, Gestion de l’hôtel
Dear Jodie,Thank you for taking the time to share your rating. I am pleased you enjoyed your experience with us, and I look forward to your return.Kind RegardsDavid WainGeneral Manager