Note fondée sur 412 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Had a wonderful stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par DALVONTA, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
The Bistro ran out of some foods on Wednesday morning and had not replenished by Friday. They also ran out of a large range of liquor Wednesday night, causing them to close early Thursday night as the options became quite limited. I’m not blaming the bartender, she did as well as she could under the circumstances. What I don’t understand is how management didn’t re-supply.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Dalvonta, Gestion de l’hôtel
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Gig harbor

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Very good stay

Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
The staff was friendly and efficient from check-in to checkout. The lobby, bistro and business center was well decorated and maintained. The room was spacious and clean.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Good Staff

Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
The lady at the front desk 1/24/24 was very friendly and helpful!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Expedia
Every thing was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par dalvonta , Gestion de l’hôtel
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!