Note fondée sur 41 évaluations de clients

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3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par SAMANTHA

Publié le 22 août 2017 sur Hotels
Super séjour dans un lieu magique. Génial pour les enfants qui se retrouvent pour jouer en sécurité .
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de faumont

Cadre magnifique

Publié le 21 août 2015 sur Expedia
Emplacement : À proximité San gimignano un village magnifique
Les appartements sont dans un cadre magnifique ou le dépaysement est garantie!! Le personnel est très bien, certains parlent le français. Ils sont très efficaces ils interviennent très rapidement ! Ce que j'aurais en critique c'est que un petit rafraîchissement des appartements ne ferait pas de mal... Nous étions dans le Casanova en rez de chaussée Nous n'avons pas trouvé la nourriture du restaurant extraordinaire. Exemple: leurs tomates mozzarella la mozzarella n'était pas la bonne mozzarella di buffala elle était caoutchouteuse dommage!
4 sur 5
par un voyageur

Es war wunderbar. Danke.

Publié le 27 oct. 2023 sur Hotels
Unser Aufenthalt war wunderbar und hat gefühlt 5 Sterne verdient. Im Detail, könnte die Küche irgendwann ein upgrade gebrauchen und das Poolzubehör wie Sonnenschirme auch. Alles sauber alles bestens. tolle Lage, tolle Aussicht. Liebe Leute. Super Kinderbetreuung. Wir kommen gerne wieder.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2023 sur Expedia
Super apprezzato lo spirito della struttura all'insegna del relax, ottimo anche il ristorante con prodotti tipici del territorio e la spa il cui accesso su prenotazione la rende un posto davvero tranquillo dove rilassarsi con una vista magnifica. Apprezzatissima anche la localizzazione del nostro casolare in mezzo a viti e ulivi. Uniche pecche il bar che chiude troppo presto la sera, rendendo impossibile bere un cocktail dopo cena e le condizioni di manutenzione della piscina del casolare dove ho alloggiato, Casanuova, da rivedere. Eccetto questi aspetti è una struttura fantastica e il personale è super cordiale e disponibile.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Great place to relax and recharge!

Publié le 28 juill. 2020 sur Hotels
The reception was extremely helpful with all our queries even before we got to the property and really helped make sure we had a comfortable stay. The apartment came with amazing views and the basic necessities. The pool was a very nice size and kept clean for us to enjoy. We also booked a horse riding lesson which was with a great instructor and I’d highly recommend a ride if you have the time. Thanks for the hospitality!
1 sur 5
par un voyageur de Abruzzo

Publié le 24 janv. 2020 sur Expedia
As an Italian, it pains me to write a bad review of a property in my beautiful country,but this place is really just a glorified hostel. Issues we had: -no water for an entire morning until early afternoon (we couldn’t take showers, clean dishes, prepare food, etc.) -our stove didn't work (only fixed 2 days later) -the outlet for our fridge did not work (later resolved by providing us w/an extension cord) -the wifi was terrible, could barely connect and if we did it, it lasted no more than a few min -no power for an entire day (we came back to no electricity and large puddles of water in our living room that were coming from the fridge. We lost all of the food we had in the fridge) -farm house was simply outdated, we fully understand traditional Tuscan charm, but this was not it -pool was not clean at all (after using the fishnet for more than an hour (not even an exaggeration) it was still filthy, we gave up and never even got to enjoy the pool) -hotel restaurant is pricey (which is expected, you pay for convenience) but the food was utterly disappointing. There are local restaurants near by which are MUCH MUCH better -they give you ONE roll of toilet paper, for 9 nights, then you need to supply your own…even airbnb’s give you toilet paper, but not this "RESORT&SPA" Hotel said they could compensate us for issues we faced during our stay, only to follow up when we got back home and now they refuse. Expedia also tried to contact them for 4 months to no avail. Just terrible.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2019 sur Expedia
Die Lage ist durchwegs schön, allerdings kommt es darauf an, in welchem Haus bzw. Wohnung man untergebracht ist, da die Zufahrtstrasse zur benachbarten Hapimag-Anlage teilweise vorbeiführt und dadurch der Angestellten-Morgenverkehr bemerkbar ist. Der Zustand unserer Wohnung wäre teilweise sanierungsbedürftig, was jedoch mit der alten Bausubstanz und damit verbundener Feuchtigkeit zusammenhängen dürfte. Die Wohnung war oberflächlich sauber, jedoch nicht rein, allerdings waren die Betten und die Bettwäsche (sowie Handtücher) o.k. und sauber. Der Pool war ebenso sauber, allerdings lag ein Handtuch bei unserer Ankunft (der Farbe nach zu schließen schon länger) auf einer Liege und dies blieb bis zu unserer Abfahrt so. Die Anlage wird scheinbar sehr spartanisch betreut, man könnte es fast als etwas "lieblos" bezeichnen.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Enjoyable stay but some maintenance required

Publié le 23 août 2019 sur Hotels
Enjoyed the place and had a few problems but the staff were very helpful and sorted all issues out. Some parts are dated and in need of upgrades, especially the driving range and clubs!