Note fondée sur 747 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2019 par Frank Rajatabhothi , Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. Please tell us what could we improve to make your experience worth a 9 or 10? Looking forward to hearing from you. Thank you.
4 sur 5
par kitano de france

bien

Publié le 1 avr. 2014 sur Hotels
meulilier ancien, mais tres propre, chambre spacieuse, metro a coté, marché et centre commerciaux pas loin, petit dejeuner vairée et copieu, pour le prix c est un bon hotel avec un quartier assez calme et a proximité de pas mal de chose. quartier connu pour ces touristes chinois et japonais du aux nombreux salon de massage aquarium, mais le quartier est tranquille et sur. a conseiller.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2013 sur Expedia
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 déc. 2013 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Justin,Greeting from Swissôtel Bangkok Ratchada!Thank you very much for your Rating our review following a stay at Swissotel Bangkok Ratchada.It is a great pleasure to hear that you thoroughly enjoy staying with us.Best Regards,Pimmada MusigapanGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Terence Benson,Greeting from Swissôtel Bangkok Ratchada!Thank you very much for your Rating our review following a stay at Swissotel Bangkok Ratchada.It is a great pleasure to hear that you thoroughly enjoy staying with us.Best Regards,Pimmada MusigapanGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Neale,Greeting from Swissôtel Bangkok Ratchada!Thank you very much for your Rating our review following a stay at Swissotel Bangkok Ratchada.It is a great pleasure to hear that you thoroughly enjoy staying with us.Best Regards,Pimmada MusigapanGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear J,Thank you for taking the time to rate the Swissôtel Bangkok Ratchada.Best Regards,Pimmada MusigapanGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alan ,Thank you for taking the time to rate the Swissôtel Bangkok Ratchada.Best Regards,Pimmada MusigapanGuest Relations Manager
4 sur 5
par un voyageur

객실 청소

Publié le 16 déc. 2023 sur Hotels
객실내부 바닥 카페트 교체혹은 위탇청소 필요… 가끔 타올을 채우지 않고 룸 청소하는 경향있슴
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yong hun,Greeting from Swissôtel Bangkok Ratchada!We appreciate you taking the time to share about your stay at Swissotel Bangkok Ratchada. I am disappointed to hear that your experience did not meet your expectations.At Swissotel, we strive to provide a superior service experience for every guest; therefore your feedback is very important to us.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problems and prevent future occurrences.I hope that you will accept our apology and allow us the opportunity to show you that the level of service you experienced during your recent stay is not indicative of the usual high standards of our hotel.Yours sincerely,Pimmada MusigapanGuest Relations Manager