Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024
needs new carpeting.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par GM Rachel, Gestion de l’hôtel
Your feedback is valuable. Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par GM Rachel, Gestion de l’hôtel
Smiles Are Contagious
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2024
Ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Deonte, GSM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Not a great stay

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Unfortunately, our first room smelled heavily of marijuana, so had to switch. Then while we were unpacking, another person came into our room, somehow they were checked into the same room, which was an incredibly awkward situation. Then we had to get new keys made because ours were deactivated, then we were awoken after midnight with a fire alarm due to someone smoking in the hallway, it seemed (this is what the person at the front I desk assumed). All the staff was very nice but it was not a great day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Deonte, GSM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us, Elizabeth. We are very sorry to hear that you did not have the most pleasant experience. We would be happy to be more prepared and organized with our guests considering the inconveniences you endured. We are glad to hear that our friendly team helped make this stay not completely bad. We would love the opportunity to provide an even better experience if you stay with us again.
2 sur 5
par un voyageur de naperville

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Fire alarm was on at 1 AM. False alarm . We were on first flloor , lots of noise all night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Deonte, GSM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us. We apologize for the inconvenience; we understand that it can be frustrating to be disturbed by noise. In the instance you stay with us again, we will be happy to find you a nice, quiet location.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Deonte, GSM, Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing us, Karen.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
The room was clean and quiet. Rooms are on the smaller size so be ready to be cozy. Great location to walk to the college dorms and stadium. Thank you for not upcharging for the parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par GM Rachel, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our Hampton!
4 sur 5
par un voyageur

Good Room. HORRIBLE Breakfast

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Spur of the moment trip. Breakfast was not good. No breakfast meats. CHICKEN NUGGETS!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Deonte, GSM, Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing us, Carl. We are happy to hear that you enjoyed your room. We apologize for the breakfast not meeting expectations. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Deonte, GSM, Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing us, Maureen.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Near everything for IU weekend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par GM Rachel, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our Hampton!