Hazelwick

Hébergement 3.0 étoiles
Profitez de la station santé complÚte de hÎtel 3 étoiles situé à Horley

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Galerie de photos de l’hĂ©bergement Hazelwick

Piscine extérieure
Aire de jeu extérieure pour enfants
Jardin
Cuisine partagée
Jardin

Avis

4,4 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Climatisation
  • Spa
  • Stationnement disponible
  • Animaux de compagnie acceptĂ©s
  • Buanderie
  • Entretien mĂ©nager

Explorez la région

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Hazelwick, Oldfield Rd, Horley, Horley, England, RH6 7EP
  • Place, Salle de spectacles Archway Theatre
    â€Ș15 min Ă  pied‬
  • Place, Ferme touristique Tulleys Farm
    â€Ș10 min en voiture‬
  • Place, Complexe omnisports K2 Crawley
    â€Ș11 min en voiture‬
  • Airport, Londres (LGW-Gatwick)
    â€Ș3 min en voiture‬

Options de chambre

Chambre Standard double, 1 lit double

  • 11 mÂČ
  • 2 personnes
  • 1 lit double

Deluxe Family of 6 Room

  • 11 mÂČ
  • 6 personnes
  • 3 lits doubles

Deluxe Family of 8 Cottage

  • 11 mÂČ
  • 1 chambre
  • 6 personnes
  • 2 lits doubles

Chambre Standard, 2 lits doubles (Family of 4)

  • 11 mÂČ
  • 4 personnes
  • 2 lits doubles

Chambre Standard, 2 lits doubles (Family of 5)

  • 11 mÂČ
  • 5 personnes
  • 2 lits doubles

Chambre Deluxe, 2 lits doubles (Family of 4)

  • 11 mÂČ
  • 4 personnes
  • 2 lits doubles

À propos du quartier

Horley

À Horley .À moins de 5 km de hĂŽtel Ă  Horley, vous trouverez Salle de spectacles Archway Theatre et TeamSport Karting Crawley. Manor Royal Business Park et Gatwick Aviation Museum se trouvent Ă©galement Ă  moins de 5 km.

À proximitĂ©

  • Salle de spectacles Archway Theatre - 15 min Ă  pied - 1.3 km
  • Manor Royal Business Park - 3 min en voiture - 3.7 km
  • Ferme touristique Tulleys Farm - 10 min en voiture - 13.1 km
  • Complexe omnisports K2 Crawley - 11 min en voiture - 12.0 km
  • Hyde Park - 56 min en voiture - 53.6 km

Transport

  • Gare de Horley : Ă  16 min de marche
  • AĂ©roport de Gatwick (LGW) : Ă  6 min en voiture

Restaurants

  • â€ȘThe Red Lion (Wetherspoon) - ‬6 min en voiture
  • â€ȘJuniper & Co Bar and Kitchen - ‬6 min en voiture
  • â€ȘStarbucks - ‬6 min en voiture
  • â€ȘThe Nicholas Culpeper - ‬5 min en voiture
  • â€ȘSonoma - Gatwick North - ‬6 min en voiture

À propos de cet hĂ©bergement

Hazelwick

Profitez de la station santé complÚte de hÎtel 3 étoiles situé à Horley
Hazelwick offers its guests a full-service spa. There's a restaurant on site. There's an onsite business center.

WiFi is free in public spaces. Hazelwick also features a terrace, a garden, and a picnic area. Parking is available for a fee.

This 3-star Horley hotel is smoke free.

  • 9 guestrooms or units
  • 3 levels
  • Business facilities
  • Self-service laundry
  • Front desk (limited hours)
  • Storage area for luggage
  • Terrace
  • Garden
  • Outdoor picnic space
  • No smoking on site
  • Dining venue
Hazelwick possÚde 9 climatisées dotées de : coffre-fort et cuisine commune ou partagée. Un téléviseur à écran plat de 32 po avec chaßnes numériques.

La salle de bain comprend : douche et articles de toilette (gratuits). Les clients peuvent accéder à Internet gratuitement par une connexion sans fil (vitesse de 25 Mb/s ou plus. L'entretien ménager est assuré tous les jours.

HĂŽtel propose des services de spa pour permettre Ă  ses clients de se faire dorloter. Le spa est ouvert tous les jours.

Hébergements similaires

CommoditĂ©s de l’hĂ©bergement

Pour les familles

  • Buanderie
  • Terrain de jeu

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Vitesse du Wi-Fi dans la chambre : 25 Mb/s ou plus
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Stationnement sur place (5 GBP par jour)

Repas et boissons

  • Un restaurant

Activités

  • Spa offrant tous les services
  • Terrain de golf adjacent de 9 trous
  • Terrain de jeu

Accessibilité

  • Aucun ascenseur

Commodités de la chambre

Divertissement

  • TĂ©lĂ©viseur Ă  Ă©cran plat de 32 po avec chaĂźnes numĂ©riques

Chambre

  • Draps fournis

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Douche
  • Papier de toilette
  • Salle de bain privĂ©e
  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • AccĂšs Ă  une cuisine partagĂ©e

Autres

  • Bureau
  • Chauffage
  • Climatisation
  • Coffre-fort
  • Fer et planche Ă  repasser

Politiques

Arrivée

Arrivée de 15 h à 22 h
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de dĂ©part est 10 h.

Instructions spĂ©ciales pour l’enregistrement

La réception est ouverte tous les jours de 9 h 30 à 22 h.
Le personnel de la réception accueillera les clients pendant des heures restreintes.
La réception de cet établissement n'est pas ouverte en dehors des heures normales.

MĂ©thodes d’accĂšs

Réception à des heures restreintes

Animaux de compagnie

  • Les animaux de compagnie sont admis gratuitement
  • Un bol de nourriture/d’eau est disponible.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.

Renseignements importants

Extras en option

Les frais et les dĂ©pĂŽts indiquĂ©s ci-dessous seront facturĂ©s au moment de l’octroi du service, de l’arrivĂ©e ou du dĂ©part.

  • Stationnement libre-service : 5 GBP par jour

Cette liste n’est peut-ĂȘtre pas complĂšte. Les montants des frais et des dĂ©pĂŽts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplĂ©mentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales sont sujettes Ă  la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement et peuvent entraĂźner des frais supplĂ©mentaires. Les demandes spĂ©ciales ne peuvent pas ĂȘtre garanties.
Cet hébergement comprend les dispositifs de sécurité suivants : un extincteur, un détecteur de fumée, un systÚme de sécurité, et une trousse de premiers soins.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une piĂšce d’identitĂ© avec photo Ă©mise par le gouvernement et un dĂ©pĂŽt en espĂšces, une carte de crĂ©dit ou une carte de dĂ©bit pour couvrir les frais accessoires peuvent ĂȘtre requis Ă  l’arrivĂ©e.
Les demandes spĂ©ciales dĂ©pendent de la disponibilitĂ© au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent ĂȘtre garanties et peuvent occasionner des frais supplĂ©mentaires.
    Cet hĂ©bergement est gĂ©rĂ© par un(e) hĂŽte professionnel(le). L’offre d’hĂ©bergement est associĂ©e Ă  des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Pour assurer la sĂ©curitĂ© des clients, chaque hĂ©bergement de l'Ă©tablissement comprend un extincteur, un dĂ©tecteur de fumĂ©e, un systĂšme de sĂ©curitĂ© et une trousse de premiers soins.

Avis pour Hazelwick

Avis

4,4
Note de 10 – Excellent, d’aprùs 4 avis sur 17.
Note de 8 – Bien, d’aprùs 0 avis sur 17.
Note de 6 – Acceptable, d’aprùs 1 avis sur 17.
Note de 4 – MĂ©diocre, d’aprĂšs 2 avis sur 17.
Note de 2 – Terrible, d’aprùs 10 avis sur 17.

4,2/10

Propreté

4,4/10

Service et personnel

2,0/10

Commodités

4,0/10

État et installations de l’hĂ©bergement

3,8/10

ÉcoresponsabilitĂ©

Avis

2/10 – Terrible

David

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Terrible accommodation

This place is advertised as a hotel, but is just a big house with no one there to help. We arrived at 9.30 at night as you had to be there before 10pm as it stated attended for check in until then. We arrived in an Uber and rang the bell and knocked on the door with no answer. We rried to call the number provided which wasnt answered and the website was out of service. Eventually, a poor young girl frightened answered the door, I asked her if she worked there and she said she was a guest who arrived an hour ago and the same as us she couldn't get in. After several attempts someone answered her call and gave her a code to get in with the instructions to choose a room. We did the same and chose a room ( I dont know what happened to someone checking your photo id details that you were requsted to present....to who?) , once we got to our room with dirty sheets on one bed and no towels, we locked the door to try and get som sleep only to be woken up around midnight by people on the driveway and then in the house, this was a very frightening situation and I felt very sorry for the young girl on her own. The people were loud for around an hour before finally quietining down but we were scared and could not sleep, then around 02.30, another loud group of people showed up which I found very odd as we couldnt get in and you could only check in before 10pm. We got up around 07.00 and left and the young girl had already gone. This place should be removed from your accommodation pool and
Séjour de 1 nuit en août 2025

2/10 – Terrible

Terri

Voyage en famille
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
There are 2 dohs that live on the property. My sister is allergic to dogs. The dog wouldn't stop barking! We had to leave and get a hotel! There was dirty dishes in our room. One of the beds was sofa bed and it was bent in the middle. I have pictures and a video of the dog barking!
Séjour de 1 nuit en août 2025

2/10 – Terrible

Daniel

Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Lorsque nous sommes arrivĂ©s personne sur place, aucune clĂ© de disponible lorsque la personne est venue donc notre porte a Ă©tĂ© dĂ©barrĂ©e toute la nuit de plus le matelas, nous ressenti les ressorts il y avait des cheveux des poils il y avait mĂȘme des canettes sous le lit vide de la poussiĂšre, les rouleaux de minou dans les coins Les draps Ă©taient Ă  sĂ©cher dehors
Séjour de 1 nuit en juillet 2025

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Don’t recommend!!!

Drunk owner came out to us after being told she had ‘went to bed ‘ before check in time smelling of booze . We was then shown to our room that was already full , i assume no bed changes was made 
. Supposedly pet friendly ( look at the stairs ) . We found a screw on the floor and cupboards full with various bits and pieces . Wouldn’t ever recommend this place !!
Séjour de 1 nuit en juillet 2025

2/10 – Terrible

Benhur

Voyage d’affaires
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Dear Hotel Management I am writing to express my deep dissatisfaction with a recent experience I had following a hotel booking made at approximately 10pm. After booking, we took a taxi to the hotel, which took around 30 to 40 minutes. Upon arrival, the building was completely dark and the front door was locked. We knocked, and eventually a woman opened the door, but she seemed unaware of our reservation and refused to allow us into the room. She asked me to call someone for assistance, but no one answered the phone despite several attempts. As a result, we were left stranded outside late at night. Fortunately, there was another hotel just across the street, which kindly accommodated us. Otherwise, we would have had nowhere to stay. I attempted to contact customer support through the website, and although they did reach out to the hotel, the hotel refused to provide a refund. I am extremely disappointed by how this situation was handled. Not only were we denied access to a room we had paid for, but the refusal to refund the booking adds further frustration. Had there not been another hotel nearby, or had I not had the means to pay for an alternative, the situation could have been even worse. I kindly request that this matter be reviewed and that a full refund be issued as soon as possible. Sincerely,
Séjour de 1 nuit en juillet 2025

2/10 – Terrible

Andrew

Séjour de 1 nuit en juillet 2025

6/10 – Acceptable

Hayley

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : PropretĂ©, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2025

4/10 – MĂ©diocre

Nicholas

Points faibles : Service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement

Bizarre experience

A stay at the Hazelwick left us bemused and as if we’d spent a night in a parallel reality. I’m fine with quirky places but this was on another level. There were some good points- our room was more of a cottage with two bedrooms, two bathrooms and a kitchen. The location was good for Gatwick airport and we received a friendly welcome. However, when we arrived, the owner didn’t answer the door and another guest had been waiting there for over half an hour despite it being 40 minutes after check in. We eventually raised the owner on the phone and she’d been inside all along! We got the distinct impression she hadn’t been expecting us! We were then ushered into the garden while she rushed to make up a room for us. She never asked our names. We could’ve been anyone!! In the garden were two dogs which jumped up at us constantly having bolted down the road resulting in another guest having to run after them! My biggest concern was that the garden was full of dog muck (eughh) which the dogs were treading in and then putting their paws all over us. As we were shown our room 30 minutes later, the dogs came in too but worse still, the door had a dog flap so it was very difficult to keep them out. The room itself was ok, a bit shabby in places- think hippy vibe. One shower wasn’t working, but the other did. We left feeling that the owner is struggling a little with the running of the guesthouse and not quite in control. It’s in serious need of some refurbishment too.
Séjour de 1 nuit en juillet 2025

10/10 – Excellent

Ana

Voyage en groupe
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2025

2/10 – Terrible

Mikael

Voyage en groupe
Points faibles : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.
Möttes av en vÀrdinna i bikini !!!! . Urusla sÀngar. Nyckel saknades till ett av vÄra 2 rum. Stökigt pÄ bakgÄrden. Hundbajs pÄ grÀsmattan. Smutsigt pÄ rummen.
Séjour de 1 nuit en juillet 2025

2/10 – Terrible

Salima

Voyage de couple
Points faibles : PropretĂ©, commoditĂ©s et Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement.
TV not working, toilet blocked, jacuzzi not working.
Toilet blocked for the full duration and didn’t even move us to another room instead made us share the house toilet not what we paid for
Tv not working and neither was the jacuzzi
Séjour de 2 nuits en juillet 2025

2/10 – Terrible

Christos

Points faibles : Commodités
I am not sure if this means anything, but I will have to say anyway. I know they have a policy of checking in at 10:00 pm, but they do not take into consideration that people who travel by plane might have flight delays. So, I had a flight delay and I arrived at the hotel after 10:00 pm. There was no sign, no lights to see if anyone one could helped. I left with luggage in the middle of the night to find another hotel. First, I think that I should be reimbursed, and second, I think that it a bad practice for the hotel not to have an emergency mechanism in case of emergency. That experience was traumatic for me. And I will give very negative reviews
Séjour de 1 nuit en juillet 2025

10/10 – Excellent

Sara

Voyage en famille
Points forts : PropretĂ©, service et personnel, Ă©tat et installations de l’hĂ©bergement et confort de la chambre.

Charming!

Our stay went smoothly. The room was adorable and the shared bathroom was spacious and clean with a separate shower and bathtub option. There were places to eat and a grocery store within walking distance.
The view from the road.
Séjour de 1 nuit en juin 2025

10/10 – Excellent

Max

Points faibles : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en juillet 2025