Note fondée sur 769 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Joel

hotel d'étape

Publié le 21 mai 2017 sur Hotels
Chambres confortables comme tous les sleeps inns. Calme.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Luisa Martínez- General manager , Gestion de l’hôtel
Belinda, Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team! Hope you visit us again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Luisa Martinez- General Manager, Gestion de l’hôtel
Theresa,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team! Hope you visit us again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Staff was very helpful. The bed was comfortable and towels were in good condition. The property overall is tired and needs lots of touch ups. Carpeting was worn. No fitness center.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Luisa Martinez- General Manager, Gestion de l’hôtel
Alan, Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team! Hope you visit us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Luisa Martínez- General Manager , Gestion de l’hôtel
Veronica,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team! Hope you visit us again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Luisa Martinez- General Manager, Gestion de l’hôtel
Ricardo, Thak you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team. Hope you visit us again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Luisa Martinez- General Manager, Gestion de l’hôtel
Karen,Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and will share it with our team. We hope to see you again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2024 par Luisa Martinez- General Manager, Gestion de l’hôtel
Melina,On behalf of our entire staff we apologize for our shortcomings on your recent stay with us. We value your feedback and hope you can give us another opportunity to properly host you when travel brings you back to Las Cruces.
3 sur 5
par un voyageur

Needs a little attention

Publié le 18 janv. 2024 sur Hotels
Room was upgraded but not very clean. Mini fridge was not clean. Sink not clean. Shower door needed repair would not stay sht
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Luisa Martinez- General Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf our entire team we extend our apologies for our shortcomings on your recent stay with us. Thank you for taking the time to complete our online survey. We value your feedback and hope you can give us another opportunity to host you properly on your next visit to Las Cruces.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Luisa Martinez- General Manager, Gestion de l’hôtel
Grace,Thank you for taking the time to complete our online survey. It's always great to receive positive feedback, we will it share with our team. Hope to see you back again soon!