Note fondée sur 456 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2023 sur Hotels
Très bien situé Très accueillant Literie vieillissante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Hadija, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,Thank you for taking the time to give us your valuable feedback.I am glad that our prime location in the heart of Stone Town was to your liking. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your input regarding the bedding. Rest assured, we continuously strive to enhance our guests' experience, and we'll take your comment into consideration as we work to improve our accommodations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.Sincerely,Hadija EkumboAsst. General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Levis

Publié le 17 janv. 2023 sur Expedia
Excellent endroit près du centre ville..et du port terminal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2023 par Hadija, Gestion de l’hôtel
Thank you Christian for taking the time to give us your valuable feedback. It is a pleasure to read that our prime location in the heart of Stone Town was to your liking. Thank you for staying with us and we do hope we get a chance of hosting you in the not-too-distant future.Sincerely,Hadija-Asst. Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2022 sur Expedia
Personnel disponible et dévoué, notamment à notre arrivée tardive , 1h du matin
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2022 par Hadija, Gestion de l’hôtel
Thank you Didier for taking the moment to share your experience with us.. We appreciate your comment in regard to our dedicated staff. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back in the not too distant future.Sincerely,HadijaAssistant Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bel établissement

Publié le 26 août 2022 sur Hotels
Hôtel de très bon niveau, très propre, chambres spacieuse et sdb au top. Personnel aux petits soins et très aimable. Ensemble des prestations sont très bonnes. Les balades à pied sur le front de mer sont sympas mais accostes régulièrement pour nous vendre un peu de tout. Le village de Nungwi est extrêmement pauvre et présente peu d’intérêt . Choc culturel assuré.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2022 par Double Tree, Gestion de l’hôtel
Dear LaurentWe are truly heartened to receive your generous review of Double Tree. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well looked after. We look forward to having you with us again in the near future.Kind Regards,Abubakar,Assist Front Office Manager.
3 sur 5
par un voyageur

Pas vraiment à la hauteur .

Publié le 25 août 2022 sur Hotels
Hôtel et service très bof. Assez déçue . Le seul plus le petit déjeuner …
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Double Tree, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments Zohra. I apologize for the problems that you encountered during your last stay. This is not the type of review that we like to see, and I assure you that I will be looking into each point that you have made.I regret to hear that the condition of the hotel & our service level didn’t meet your expectations. I’ll share your feedback with the team here and rest assured, we’ll take your comments on board and where possible, look to make improvements.I do hope we get a chance to host you again in the future for a more relaxing stay.Warm Regards.Abubakar Juma.Assistant Front Office Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Double Tree, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas,Thank you for choosing the Double Tree Stone Town and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again in the near future when you visit Stone town.Kind Regards,Abubakar JumaAssistant Front Office manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 déc. 2021 sur Expedia
Bonne localisation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2021 par Tony, Gestion de l’hôtel
Dear Regis, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Stone Town. It was truly a pleasure to serve you. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Thank you for staying with us at the DoubleTree by Hilton, Zanzibar - Stone Town and we hope you choose to create more memories here whenever your travels bring you back to Zanzibar. Sincerely, Tony Assistant Manager
5 sur 5
par un voyageur

excellent

Publié le 27 juin 2021 sur Hotels
un très bon hotel très bien situé dans la vieille ville. Le petit déjeuner est excellent et le restaurant propose de très bons plats. Nous y retournons en février!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2021 par Tony, Gestion de l’hôtel
Dear Julien, We appreciate you taking the time to write a review regarding your recent stay with us. I have shared your comments with our teams, who are delighted to read your superb review on your experience with us, especially regarding your restaurant experience. On behalf of our entire staff here at the DoubleTree by Hilton, Zanzibar - Stone Town we would like to thank you for your business and we are thrilled to welcome you back in February when your travels bring you back to Zanzibar! Kind regards, Tony
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2020 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you Patrick for taking your time and sharing your feedback about your recent stay experience. We hope you a wonderful time on your trip to Zanzibar and we will be happy to get another chance to host you in the future. Many thanks and warmest regards, Mary
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2019 sur Hotels
Hotel tres bien placé au coeur de stone town. Le restaurant roof top est tres bon. En revanche, la chambre etait un peu bruyante et le cadre de lit en bois un peu grinçant. Mais au-delà de ces details, un bon hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2019 par Double Tree, Gestion de l’hôtel
First of all, thank you for choosing DoubleTree by Hilton Stone Town and for your comments on your recent stay with us. Allow me to apologize for informing us of the sound of the bed. We will share this with the service involved to make sure the bed is comfortable and comfortable We will really appreciate having the second chance to welcome you again.