Hilton Garden Inn Nashville Downtown/Convention Center

Hébergement 3.0 étoiles
Hôtel 3 étoiles près de Centre de conventions Nashville Music City

Sélectionnez des dates pour afficher les prix

Avis
8,6

Excellent

Commodités populaires

  • Animaux de compagnie acceptésAnimaux de compagnie acceptésAnimaux de compagnie acceptés
  • PiscinePiscinePiscine
  • Déjeuner disponibleDéjeuner disponibleDéjeuner disponible
  • Stationnement disponibleStationnement disponibleStationnement disponible
  • BuanderieBuanderieBuanderie
  • GymGymGym

Options de chambre

King, Suite, 1 chambre

  • 44 m²
  • 4 personnes
  • 1 très grand lit

King Room, Chambre, 1 très grand lit, en coin

  • 39 m²
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

Chambre, 2 grands lits, accessible aux personnes à mobilité réduite, non-fumeur (Hearing Impaired)

  • 31 m²
  • 4 personnes
  • 2 grands lits

Chambre, 2 grands lits, accessible aux personnes à mobilité réduite, baignoire

  • 40 m²
  • 4 personnes
  • 2 grands lits

King, Chambre, 1 très grand lit, accessible aux personnes à mobilité réduite, non-fumeur

  • 40 m²
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

Chambre, 1 très grand lit, accessible aux personnes à mobilité réduite, baignoire

  • 40 m²
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

Chambre, 1 très grand lit (Landmark View)

  • Vue sur la ville
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

Chambre, 2 grands lits, accessible aux personnes à mobilité réduite (Hearing Impaired)

  • 31 m²
  • 4 personnes
  • 2 grands lits

Chambre, 2 grands lits

  • 31 m²
  • 4 personnes
  • 2 grands lits

Chambre, 1 très grand lit

  • 29 m²
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

Chambre, 2 grands lits

  • 31 m²
  • 4 personnes
  • 2 grands lits

Chambre, accessible aux personnes à mobilité réduite, non-fumeur (Roll-in Shower)

  • 40 m²
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

Chambre, 1 très grand lit

  • 29 m²
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

Chambre, 2 grands lits (Landmark View)

  • Vue sur la ville
  • 4 personnes
  • 2 grands lits

Avis pour Hilton Garden Inn Nashville Downtown/Convention Center

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 596 avis sur 1012." "
Note de 8 – Bien, d’après 231 avis sur 1012." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 101 avis sur 1012." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 55 avis sur 1012." "
Note de 2 – Terrible, d’après 29 avis sur 1012." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Maureen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Megan

Voyage en famille, Voyage en groupe
We loved our stay here and would definitely recommend it to anyone! It was within walking distance of the Bridgestone Arena and Broadway Street. The room was big enough for four girls, lobby staff was very helpful, and the valet service was great. The guys were so friendly and courteous. One of them even struck up a conversation about how our day had gone and if we had fun, explored enough, etc.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

christina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Bob

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parking and Bar/Grill
Our parking experience was not good. When we checked in, they were very backed up, with two empty vehicles blocking part of the entrance. I know it was a busy check in time, but maybe have more people working? Very frustrating. Also, we like to eat when we are finished with Broadway which is late to eat, but early for Broadway. At 10:00, we went to your bar and grill and were told that the grill was closed at 10 but the bar was open til 11. That’s not what your advertising said. We walked around til we found someplace that was open. It was some kind of a taco place and they weren’t good.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

MOLLIE

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Anthony

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Mandatory valet and staff are AWFUL. Not only did the valets insist on not giving us our tickets when they took my car each time (causing issues every time I tried to get my car) but my car was parked 7 feet from the front door. Not in the valet section above. I was also given my keys to go get my own car EACH TIME. They didn’t pull it up. 50$ first night, we had strict appointment early AM, and we couldn’t find a valet. The front desk worker was SO RUDE when we tried to ask for help. 2 feet from us, facing us ignored us for 3 solid minutes. We were in a hurry and his attitude when he finally answered was bad and He interrupted us as we said ‘We need the valet, we can’t find one.’ We had to wait for keys, argue about why we didn’t have our card# just for the guy to hand me my keys and walk off. 50$. The morning we checked out, we had a flight to catch, we had the same problem. No valetcard- no service. The day shift had said the same thing. “We didn’t need it, and it was a new policy that night shift would be made aware of.” Obviously they were not- and we were now late to flight. With our Dolley full of luggage, we were - again- handed my keys BUT THIS TIME my car was BACKED in against the wall, and another car was left parked in front of mine so I couldn’t pull up to open the back of my rogue to load luggage. We missed our flight this day. It took 2 hours to leave with my car. Thanks Hilton. Get rid of mandatory valet!!!!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Jacob

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

James

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great rooms-clean and quiet
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Carlos

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Our stay was great. Friendly staff, easy check in/out. Room was clean and an easy walk to broadway and other attractions. My only complaint is that the road beside the hotel was still covered in ice from the snow storm and all sidewalks were ice covered( both not hotel’s fault)Would recommend for others. We will definitely stay there again.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024