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10 – Excellent
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4 – Médiocre
143
Note de 2 – Terrible, d’après 101 avis sur 2594." "
2 – Terrible
101
9,0/10
Propreté
8,8/10
Service et personnel
8,4/10
Commodités
8,8/10
État et installations de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Anne
Voyage en groupe
9 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avons aimé la proximité de Universal Studio. Nous avons été ravi de la qualité de la restauration.
Anne
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 – Excellent
Yannick
Voyage en famille
27 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel proche d’Universal Studios. Personnel très professionnel et aimable.
A refaire
Yannick
10/10 – Excellent
FRANCOIS
Voyage en famille
9 août 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Hotel réservé pour 2 nuits. 1 jour LA et 1 jour Universal Studio. La proximité avec le parc et le city walk est géniale. Cela permet de faire les attractions avec sérénité sachant que le trajet retour à l’hotel se fera en 5 min de marche. Piscine, salle de sport, grand chambre deux lits doubles propre et soignée.
FRANCOIS
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 – Excellent
Denis
Voyage en famille
24 juill. 2022
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien à tous points de vue, sauf le refus de commander un taxi pour l’aéroport.
Denis
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
8/10 – Bien
Florian
Voyage en famille
17 juill. 2022
Points forts : État et installations de l’hébergement
Visit to Universal
Hôtel is next door to Universal so that is good! The rest can really be improved. Even that you are 5 min away they where unable to do a proper walking path to the parc…you have to go around which is not great. Also never sleep in an Hilton with such small beds…not Queen size. Frankly not a great return for the money spend.
Florian
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
2/10 – Terrible
sophie
Voyage en famille
10 janv. 2022
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Il avait plein de cheveux a mon arriver dans la salle de bain, le matelas avait l’impression de plier en 2 tellement qui était user et la senteur dans la chambre était vraiment désagréable
sophie
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
10/10 – Excellent
erika
Voyage de couple
18 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff were friendly and helpful. Our room was clean and comfortable.
erika
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 – Médiocre
KELLY, CARLSBAD
Voyage en famille
20 févr. 2024
Points forts : Commodités
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Pros: Closest hotel to CityWalk/Universal studios. Friendly staff upon registering.
Cons: Highly overpriced. If you are okay with paying more because it is close then this is the hotel for you. However upon opening our room it smelled moldy. We had to wash everything when we got home as our clothes absorbed that smell. I think this is because you cannot open the windows and rain settles in the window area. There was also a noise (maybe the AC unit) that sounded like someone was dragging a chair on outside balcony (there was not balcony so within the walls?)
Biggest con was I let front desk staff know that since we were only staying 3 nights no housekeeping was needed. I know they work hard and wanted to offer a little break to the housekeeping staff, but would like fresh towels after the 2nd night. Also to note, there was no place to hang the towels in the bathroom so we tried to hang them in the closet. No fresh towels were delivered. I called and asked for towels. After 6 hours no towels were delivered so I had to call again. Then that evening there was no hot water for the shower. At that point I was so glad we were going home the next day and just wanted to get back home.
Thankfully we had a nice time at Universal and Citywalk but will not be returning to Hilton.Very disappointed.
KELLY
4/10 – Médiocre
Jayne
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 févr. 2024
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Not only do you have to pay for the hotel room, you have every kind of tax imaginable added on so the hotel room ends up costing over $100 more a night. For every little service they expect a tip. we had 2 continental breakfasts we paid for 1 other person for their breakfast and they charged us $38.00 after they told us it would be$10.00 which they could not explain to us. Beds were hard, pillows were great. Don't charge for your guests to park there after they are paying to stay there!