Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Perfect for a short layover !

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Very decent room to spend the night in ( visiting the Wineyards around )
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2019 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nicolas, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 avr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
This place was amazing and so clean! Definitely will be back! The staff was so nice! 🙂
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi SerenaWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur de Lynnwood

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Cleanliness, quite and customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Gemma,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
NA
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Saleem,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Room smelt like garbage, floors sticky and unclean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Markus,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Magali,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6