Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Saint Georges

Publié le 5 avr. 2023 sur Expedia
Accueil froid
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2019 sur Expedia
Hotel refait à neuf. Chambre spacieuse, propre et bien équipée. Dommage qu'ils acceptent les animaux domestiques avec le risque de se faire piquer par les puces de lit. Bon rapport qualité/prix.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
There was blood on the sheets. Dirty towels, awkward tub. Dont stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jeronimo,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
It is conveniently on the way from northern AZ to Phoenix; it is next door to Circle-K where I can buy coffee and snacks. It is inexpensive and yet has a refrigerator and microwave. Bed is comfortable, bathroom/shower function well, many stations on TV.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
It was really good stay. Was very clean and looked very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi RubenWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
I ask if I could check in earlier than 3pm , because of snow and the weather and they were happy to say yes , so I was really thankful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6