Note fondée sur 691 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for your recent stay at our property.We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. From an improvement point of view, we look for specific areas of your experience that need improvement.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

À revenir

Publié le 22 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2020 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Appreciate your comments. We take pride in this hotel and sincerely appreciate the opportunity to serve you. We are glad we could satisfy you, Please visit again. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Salaise

Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
Nous venons régulièrement à Victoria et choisissons Lone Star, nous ne sommes jamais déçu, chambres spacieuses et propres, piscine agréable, petit déjeuné copieux, team parfait. A recommander sans modération 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Merci pour cette merveilleuse critique. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié les nombreux équipements comme une chambre propre, une belle piscine et un copieux petit-déjeuner offert dans notre établissement. J'ai partagé votre commentaire avec tout notre personnel et ils ont reçu nos félicitations. Nous sommes impatients de créer pour vous des expériences de séjour positives et mémorables la prochaine fois que vous visiterez notre hôtel. Cordialement Directeur de l'hôtel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024
This is an quite area always a pleasure to stay here my to go place Kellie is extremely hospitality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you find our hotel to be your go-to place. Kellie and the team strive to provide exceptional hospitality, and we're thrilled it made your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you immensely for your perfect rating! We're overjoyed to know that you had such a fantastic experience with us. Your satisfaction is our utmost priority, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,Thank you for your excellent rating! We're glad to hear that you had a great experience during your stay with us. We hope to have the opportunity to host you again in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,We thank you for your 10/10 rating and hope that your stay with us was pleasant. We appreciate the opportunity to serve you and look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for staying with us and giving us a 10 out of 10 rating. We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brianna,Thanks for the stay but sad to see the single rating. My apologies for all the inconvenience. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address the same. Your satisfaction is prime to us. Please revert. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
The staff was very friendly and loved the conti nental hot breakfast. We had a good stay and we will go back there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your positive experience with us! We're thrilled to hear that you found our staff friendly and enjoyed our hot breakfast. Providing a pleasant stay is our goal, and we're delighted that we succeeded in making your visit enjoyable. We look forward to welcoming you back for another great stay in the future.Sincerely, Hotel Manager