Note fondée sur 710 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel, mais attention au bruit des trains

Publié le 28 août 2023 sur Hotels
Très bon hôtel, avec un bon service et des chambres très qualitatives. La salle de bain en particulier était impeccable (c'est souvent un point qui laisse à désirer dans les motels !). Le petit-déjeuner est typique d'un motel US, avec un personnel prévenant. Attention : l'hôtel est au bord d'une voie de chemin de fer, avec passage régulier de trains et pas de "no horn policy", il vaut mieux prévoir ses bouchons d'oreille si on a le sommeil léger...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Sleep Inn. We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Stephen RodriguezGeneral ManagerSleep Inn
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Susan,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Sleep Inn.We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Staff super nice & room clean. Right next to train hardly slept & near cattle years because that’s all you smell. Probably won’t stay here again only because of train & smell.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Nataya,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Sleep Inn.We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Stephen RodriguezGeneral ManagerSleep Inn
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Very soothing atmosphere
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024
The staff was pleasant and accommodating, the only problem was the shower tub had been painted and the drain was pretty much clogged, drained very slowly. Other than that, the room was clean and comfortable.