As a guest of this apartment, you'll find a fitness center, a terrace, and an arcade/game room. Public spaces have free WiFi. This apartment also features a garden and a picnic area. Self parking is free.
Sauberkeit und technische MĂ€ngel trĂŒben Aufenthalt
Licht und Steckdose im Kinderzimmer geht nicht (obwohl Sicherung /Leuchtmittel OK), was im Winter ein Problem ist, wenn man keine Taschenlampe dabei hat), die Steckdosen am Waschtisch im Bad gehen nicht (obwohl Sicherung OK), Schlafzimmerlampe hĂ€ngt aus der Decke und eine Steckdose im Wohnzimmer hĂ€ngt aus der Wand, so dass die Kabel sichtbar sind --> SicherheitsmĂ€ngel fĂŒr Kleinkinder.
Fugen in Dusche mit Schwarzschimmel.
Keine Bedienungsanleitung fĂŒr Fernseher (nur mit Amazon FireTV Stick bedienbar) vorhanden
Ansonsten allgemeine Sauberkeit (Boden, KĂŒche) vorhanden.
Betten im Elternschlafzimmer sehr bequem und groĂ.
Ausreichend ParkplÀtze vor dem Objekt vorhanden.
Mooi ruim appartement met 2 slaapkamers. Ideaal voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
Helaas had de poetsvrouw deze week iets minder haar best gedaan. Waterkoker vol kalk, bestek niet schoon, nog iets te eten onder de bank. Kinderkamer stonk naar rook. Na 2 dagen luchten was de stank nog aanwezig. Kinderen hebben op onze kamer geslapen. IN die stank wil je je kinderen niet laten slapen. Excuses van de verhuurder. Daar een stopcontact het niet deed heb ik nog gevraagd of er brand of kortsluiting is geweest. Geen van beide. Waterkoker kun je zelf schoonmaken. Helaas waren de spullen daarvoor niet aanwezig. Het is een niet rokers appartement, het spijt de eigenaar als iemand zich daar niet aan houd. En we kunnen niet elke week controleren. Nee snap ik, maar de poetsvrouw komt er wel elke week. De kinderen of jullie kunnen ook op de slaapbank. Ja daarvoor boek ik nu net 2 slaapkamers. We willen niet op de bank slapen.
Appartement ligt in een woonwijk en is wat gehorig. Verder zou het handig zijn als er wat informatie over de omgeving aanwezig is. Verder is het een ruim appartement. De grote slaapkamer is erg groot. Een kleine keuken. Ruime woonkamer en een klein balkon. Verhuurder reageert netjes op telefoontjes. Maar feitelijk hadden we er niet veel aan. Al met al wat plusjes en voor ons wat grote minpunten.
Helaas willen de foto's niet uplaoden.