Note fondée sur 2 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
2,5 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Sérieux silencieux confortable. Restaurant nul

Publié le 5 juill. 2018 sur Expedia
Gros problème de localisation par les Taxis. Confort et sécurité. Pas assez de chaînes TV
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2018 par Boka sylvestre, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions de votre visite. Nous prenons bonne note de vos remarques. A bientôt
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2018 sur Expedia
A terrible terrible experience. I flew in for business with my debit card and small amount of cash. Each of their card machines did not work. Then one receptionist told me the manager was coming to sort this out: then after one full hour of wasting my time with faulty card machines, another receptionist told me that I had to go away, find cash and pay and they would not allow me to stay without me paying in cash first. No manager arrived to sort this out as promised. On top of everything it was late, the hotel is far from an ATM and the receptionists spoke barely no English. A horrible and shambolic experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2018 par Boka sylvestre, Gestion de l’hôtel
All our excuses for the undergone nuisances. We thank you for your criticisms. We will take of it account for the improvement of our service offerings.