Note fondée sur 1 474 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Vue sur un parking à étages

Publié le 9 mai 2023 sur Hotels
Hôtel vieillot. Nous avions une chambre vue sur un parking à étage juste à 2 mètres de notre balcon. Des voitures roulaient avec leur phare en plein sur notre chambre. Nous avons du rester les rideaux fermés tout le séjour. Les photos de la vue ne correspondent pas du tout à la réalité
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Wotif
Ok so this is a busy time in Adelaide so price paid was astronomical for a 3 or 4 star at best property. I think you could do better by adding some selection to the teas and making sure there was enough milk in the fridge - the cheapest motels have a biscuit for a weary traveler. seriously guys - could do much better for little effort or cost.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Close to shops & restaurants. Apartment outdated, kitch bench top cracked & furniture worn out, TV also needs upgrading not all channels worked.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Wotif
Enjoyed our stay!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
super clean, access to train station, convention centre, rundle mall all super easy and close - coffee club is in next building - didn't realise how few coffee places open early in Adelaide (being from Brisbane and Melbourne!!!), service was really friendly, appartment was kitted out really well - didn't miss a thing from home. will stay again for sure.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Wotif
The reception was stressful, already pre-booked n paid weeks before but had 3 forms to fill out. The elevator set up is horrible,cards never worked,felt trapped . Could use stairs as locked. The view was just awful and the room was tiny. The amenities,pool n spa are tiny and overall uninviting. Couldn't understand the ppl working at the desk. .we had to leave a day early, told staff at 8:45am and they didn't offer a refund for that night not a credit for wen I was to stay next. Wotif couldn't help,as always,oaks is a horrible place.never staying there again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
The apartment was good, clean, spacious. Nice view & everything close by. Need to ensure entertainment such as youtube/netflix app actually works on the tv as they didn’t work. Couldn’t even cast from phone to tv. Overall good place.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 janv. 2024 sur Wotif
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2024 sur Wotif
Everything just Ok
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2024 sur Wotif