Note fondée sur 70 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We are extremely happy that you enjoyed your stay and we hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2023 sur Hotels
The room was cute & cozy, however, was very cold. I couldn’t find the thermostat to heat.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2023 sur Expedia
This is not a complaint it is a suggestion the beds are small and could use a little updating. The staff was most accommodating and friendly. We enjoyed our stay very much. We plan on returning next time we go to Alex Bay.
5 sur 5
par un voyageur de Bouckville

Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Friendly owner has kept this vintage property pretty original and is clean and comfortable.
5 sur 5
par un voyageur de broadalbin

Publié le 16 juill. 2023
The owner was very nice, friendly, and the two girls at the front desk was quick and friendly. The facility is exactly on the River. Beautiful place, beautiful view, a lot of outdoor chairs and swing chairs to enjoy the activity at A-bay. For the price, no complaints. A lot of parking space. And just a block away from all the activities in town, restaurants, bars, etc
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juin 2023 sur Expedia
We enjoyed our stay good staff and quiet, but it is earlier in season on Mariner
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2023 sur Expedia
All ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2023 par The Hill's Motor Court Crew, Gestion de l’hôtel
Thank you so much! We hope you enjoyed the stay and hopefully have you as a future guest. Have a great summer
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2022 sur Expedia
Old, dirty and poorly managed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2022 par The Hill's Motor Court Crew, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! Many hotels, including ours, was terribly affected by the domino effects of Covid-19 during 2021. This year we made many changes to our services, reservations, and the way guest situations are handled. Additionally, we have updated all cleaning guidelines within the hotel. We hope you will come see the new improvements in the future. Have a great year!