Note fondée sur 924 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Expedia
Nous avons pris une suite familiale pour 6 personnes, propre, micro onde , évier, réfrigérateur, machine à café inclus. Par contre, 1 chaise pour 6 personnes ce n’est pas top!! Mais sinon tout est parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2023 par Lemon Tree Hotel and Suites Management , Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps et de partager vos commentaires concernant votre séjour! C'était super de vous avoir dans notre hôtel. Visitez bientôt.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2023 par Lemon Tree Hotel and Suites Management , Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for leaving us a rating. We hope to see you in the near future.
4 sur 5
par un voyageur de St-jean-sur-Richelieu

Publié le 4 nov. 2022 sur Expedia
Vieil hôtel, aucun restaurant, bien placé pour Disney.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2022 par Lemon Tree Hotel and Suites Management , Gestion de l’hôtel
Martin, Thank you very much for leaving us your valuable feedback. Our boutique hotel definitely resonates old world charm of a Spanish hacienda with modern conveniences. We strive diligently on maintaining the upkeep of the property grounds so you can have a pleasurable experience. The hotel is indeed located conveniently near the Anaheim Convention Center, Disneyland and other Southern California’s theme parks and accessible to shopping and restaurant destinations and points of interests. Again, we sincerely appreciate your stay and definitely looking forward to see you again at the hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Lemon Tree Hotel and Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Thirorth,Thank you for taking the time and leaving us a review, reviews left by customers are a great learning experience for everyone at The Lemon Tree. We are actively taking measures to ensure we are ready to provide what our customers need and elevate their experience and their satisfaction with their stay.YP
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Lemon Tree Hotel & Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Danielle, thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon.Sincerely,Victoria G.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Lemon Tree Hotel and Suites Management , Gestion de l’hôtel
Dear Shawna, we're sorry that your experience didn't meet your expectations. Can you please elaborate on the problems that you faced during your stay. Thank you for taking the time to leave us a review.Sincerely,Victoria G.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Lemon Tree Hotel and Suites Management , Gestion de l’hôtel
Dear Ashely, thanks for taking the time to leave a review. We're so glad you were able to visit us. We hope you'll have a chance to come back soon.Sincerely,Victoria G.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
The pics are deceptive! Dainty!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Lemon Tree Hotel & Suites, Gestion de l’hôtel
Dear Joshua, thank you for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We hope to see you in the near future
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par lemontree hotel, Gestion de l’hôtel
dear mohamad,we regret that your stay at our hotel did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Lemon Tree Hotel and Suites Management , Gestion de l’hôtel
Dear Denis, we regret that your stay at our hotel did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered.Sincerely,Victoria G.