Note fondée sur 82 évaluations de clients

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4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Enjoyable stay with a couple of caveats.

Publié le 4 janv. 2022 sur Hotels
Beautiful and luxurious hotel. The rooms are small but very stylish and comfortable. Be aware the shower is in the room though if you’re sharing the room with someone you’re not intimate with. Breakfast is delicious but all other meals require a reservation at the hotel restaurant weeks in advance as they do not hold tables for hotel guests unless you make a reservation. Parking was a pain as the hotel has very limited parking spaces and the neighborhood is very busy and hard to park in (street parking has parking meters too).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2022 par Team August, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs./Mr. Thank you so much for your positive review. We are very happy to see you enjoyed the design of the hotel, which makes the August experience so defining. Since the former convent is a monument, we had to work with the structure of the building and didn't break out any walls. So it is true that some of our rooms have no bathroom door but are hidden behind a wall. If you prefer a room where the bathroom can be closed off completely - we can always make sure to book that roomtype for you! A restaurant reservation can be made in advance, without time limitation for our hotelguests (external guests can only book 3 weeks in advance) if you would like to go to the restaurant without a reservation, we have to consider our availability at that moment. We hope to welcome you again another time! Kind regards and happy 2022!
3 sur 5
par un voyageur

CUISINE

Publié le 19 mai 2021 sur Hotels
Notre week-end dans l'Hôtel August était très réussi mais malheureusement notre déjeuner le fut beaucoup moins car le poisson n'était pas cuit et il a fallu le renvoyer.C'est très inattendu de la part d'une Cuisine qui a deux étoiles au Michelin, Bonne semaine, Judith et Eric de Montgolfier
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2021 par Team August, Gestion de l’hôtel
Cher Mr. de Montgolfier Merci pour votre critique honnête. Nous en discuterons en interne et nous espérons vous revoir très bientôt à August. Nos meilleures salutations Team August
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 oct. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 20 juill. 2020 sur Expedia
Service excellent, très bel hotel. Petit déjeuner parfait
5 sur 5
par un voyageur

Séjour très agréable

Publié le 25 janv. 2020 sur Hotels
Accueil sympathique et professionnel. Le spa est très agréable et les soins parfaits. Le bar et le restaurant sont très bien avec une excellente cuisine.
5 sur 5
par un voyageur

August en Novembre

Publié le 23 nov. 2019 sur Hotels
Très agréable
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 30 oct. 2019 sur Expedia
Gorgeous new hotel with impeccable taste, atmosphere and ambiance. The use of materials is top notch and the historic building is really appealing. On another note, you have to pay for breakfast which is not so nice for that kind of luxury hotels. Also, there is no gym available and you also have to pay to access the spa. So you don’t get a whole lot for your money. Also, the location is not great and quite far from the city center which is a shame. But that’s why the space is so great, also. Good experience overall but I was not 100% satisfied. Great design makes up for it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par Team August , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for your feedback. We are glad to know that you had enjoyed your stay with us. Kind regards, Team August.