Note fondée sur 937 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Quartier malsain, hotel + quartier très bruyant

Publié le 28 sept. 2022 sur Hotels
la chambre était convenable, mais c'est bien la seule chose. Nous avons été surpris de devoir payer une caution (?) à notre arrivée. Deux personnes étaient assises par terre dans les couloirs à écouter de la musique, d'autres préfèrent sortir de leur chambre pour téléphoner dans le couloir, aucune de ces personnes ne parlait anglais (l'hotel est pourtant situé aux USA). des camions garés sur le parking font tourner leur moteur jusqu'à minuit. le parking et ses alentours sont remplis de gens qui trainent dehors (ils ne parlent pas non plus anglais). au pays des tips, un réceptionniste faisant le service minimum... et répondant à une question par : allez voir sur internet. L'offre de l'hotel était nuit+petit déjeuner. Le coin petit déjeuner était composé de 2 pommes, 2 yaourts, il semblait y avoir du café (ce n'est pas par personne, mais bien pour tout l'hotel!) désolé, je n'ai pas fait de photo, j'avais trop peur de me faire voler mon téléphone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2022 par super 8, Gestion de l’hôtel
We will be addressing the lounging in the hallways. Thank you for informing us. Super 8 Motel does not discriminate. We welcome all guests of all ethnicities.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
This is a long but needed post especially if you're a traveler like myself, I try to stay at budget friendly hotels but this is not it. It was a headache and a half the entire time. Check in was fairly easy, but what they don't tell you on their site or on the phone when you call to inquire about rooms and pricing and such is that once you book the room when you get there there is a 100$ if you pay cash and a 50$ if you pay with card deposit on the room. They claim non refundable but we'll see because other hotels in the area have reviews of how they weren't being returned. Getting to the room. It was subpar at best. The bathroom had mold.. the sink leaked.. the curtains were dirty.. how else does a massive little prickley plant stick into the middle of the curtains... gross. The toilet is super low..like for a child..I hit my head every night on the door handle getting up due to a severe hip injury. The air-condition didn't want to cool down the room the best. The windows seal housing it was full of black mold. The beds were not comfortable. I tossed and turned, they were pretty soft so if thats your thing you're golden. For some reason they wanted to put people with children.. in an unbooked hotel...in rooms over us..so we hear stomping and running for hours..two nights in a row. On Saturday we noticed we didn't get any maid service, we called down there and he said they didn't do maid service and that they didn't do it on saturdays...okay. On Sunday we get back late
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. We appreciate your feedback. Security deposit policy is posted on travel agency website. Your info slip w/room keys states housekeeping services wednesdays and saturdays. Front desk informed caller from guest room of cleaning schedule. We apologize if there was any miscommunication. If your room is not meeting expectations, please speak with front desk.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Don't Go Their!

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
It was one of the worst stay I ever had in a hotel stay. Breakfast was small and not a lot of choices. I had two people next door beating on the doors, crying and not getting much sleep. Beds were to hard, my back was killing me the next morning. Stains in the sheets, walls need a paint job and my wifi sucked. I could never get connected. Very disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. We appreciate your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
It was quiet, but the property was in shambles. We didn't even have a tub stopper in our room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. We appreciate your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
pleasant staff,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Great customer service, location and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur de Malone

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2024 par super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2024 par super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. We appreciate your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2024 par super 8, Gestion de l’hôtel
Thank you for your stay. We appreciate your feedback.