Note fondée sur 945 évaluations de clients

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4,0 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Hotel GM, Gestion de l’hôtel
Dear Camile,Thank you for reviewing your recent stay at Ashford International Hotel. It’s a pleasure to have your positive feedback and I will certainly sharethis with the team. We hope that you will visit us again soon. Kind regards,Hotel General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2021 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Eric. Many thanks for your 10/10 review following your recent visit to Ashford International Hotel. We hope to welcome you back again soon. Kind regards Claire Johnson, Operations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Sejour familial

Publié le 11 févr. 2020 sur Hotels
Sejour tres agreable, belle chambre avec baignoire. Tres grande piscine, sauna hamam et banquette chauffante. Tres bon emplacement.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
We are big fans of your hotel and have enjoyed its facilities on several occasions. Generally speaking, everything was good +, with a special mention for the staff in the sports area and Nik (chief barman?) in the bar area. However, I'm bound to mention that my son and his family were offered a family room for £800+ for one night, which inevitably caused him to go elsewhere! What is really "strange" is that I paid just over £500 for 6 nights in a double room!
5 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel tel

Publié le 28 oct. 2019 sur Hotels
Bon emplacement, proche de toutes les commodités.
4 sur 5
par un voyageur

Grand hôtel moderne spacieux avec les services

Publié le 25 août 2019 sur Hotels
Chambre spacieuse et moderne, vérifier disponibilité du parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par V Kingham , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us. I hope you will visit again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Pas mal

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
Bel hôtel, belle chambre mais moyennement entretenue. Lit confortable et le chicken spiced burger était excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par V Kingham , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
4 sur 5
par un voyageur

recommandable

Publié le 18 févr. 2019 sur Hotels
hôtel correct, situation près de la M20 facile à trouver
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe. Many thanks for your review following your recent stay at Ashford International Hotel. I'm pleased you found our location convenient and we look forward to welcoming you back in the future. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you very much for your 4 star rating. I do hope you had an enjoyable time and that we’ll see you again soon. Kind regards Veronica Kingham, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2018 sur Hotels
Used the hotel for an overnight stay to make the Eurostar connection. The hotel is well located. being 5 min by taxi from the station. The service was excellent & friendly, with the desk organizing the taxi and individual breakfast service for the early start. The room was above the stadards normally found for an overnight-type hotel, and a pleasant way to start out on a long journey. Would definitely use this service for a future trip Many Thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Giles. Many thanks for your 5 star review following your recent stay at Ashford International Hotel. I'm delighted you enjoyed the facilities and the team were helpful. We look forward welcoming you back when you plan your next trip away. Kind regards Veronica Kingham, General Manager