Note fondée sur 38 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel correct et personnel sympathique

Publié le 4 juin 2018 sur Hotels
L'hôtel est pas mal globalement. La chambre est propre et plutôt pas mal, mais la salle de bain (ou plutôt de douche) est assez moyenne. Le restaurant est correct, sans rien d'exceptionnel néanmoins. Le personnel est vraiment adorable et honnête. Les quelques tracas ne viennent pas forcément de l'hôtel, car ils sont communs à tout le pays : débit d'eau, Internet, et temps d'attente au restaurant. En résumé, c'est un hôtel tout à fait correct pour Asmara.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
The property staff and space was excellent. Helpful staff and very clean. It was so safe and many places to see by foot! Beautiful city and we were right at the core.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par JC, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We hope to host you again.
4 sur 5
par un voyageur de New Orleans

Publié le 10 juin 2023 sur Expedia
Great location in the heart of Asmara, walkingdistanceto almosteverythingtou want to see in the city. Definitely try to get a room with a front balcony overlooking the Customs Building across the street and the Embassy of Türkiye to the right (I had room 201). Wi-Fi is available (but expect a very slow connection). Included breakfast is good, made to order omelet with strong coffee and fresh juice. Hot water in the shower and bathroom, small mini-fridge, comfortable bed, very friendly English-speaking reception, make for a good mid-range budget option. I booked and prepaid on Expedia, making it hassle free once in Asmara, and saving my cash for the restaurants and bars in Asmara. Reception can change USD at the normal government rate 15 nakfa to 1 USD. I actually walked to and from the airport, and it takes about one hour. Don't miss Ghibabo Restaurant nearby for 15 nakfa Asmara beer and traditional food like kitfo (tasty pizzas, too). Recommended hotel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par JC, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We hope to host you again.
5 sur 5
par un voyageur

Good choice in Asmara

Publié le 9 janv. 2023 sur Hotels
Nice room Good location Friendly staff Best restaurant
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2022 sur Expedia
L'hotel è vicinissimo al centro. La stanza è semplice, ma necessiterebbe di molta manutenzione. Non c'è acqua, occorre telefonare ogni volta in reception, per far pompare l'acqua, diversamente non è disponibile. Le ragazze in recpetion, salvo la signora che parla italiano, non sono cosi cortesi. Il wifi non funziona. Noi eravamo al 3' piano. Se volete fare una chiamata dall'hotel fate attenzione che è un furto..
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
Great location! Great service! Convenient to all sites.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2020 par JC, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel. We look forward to hosting you again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2020 sur Hotels
Ich kann die teilweise sehr guten Bewertungen nicht nachvollziehen. Die Lage des Hotels ist gut, alle Sehenswürdigkeiten sind fußläufig zu erreichen. Den zunächst gebuchten Standard-Room habe ich schnell wieder verlassen. Ich bin dann in einen Superior-Room umgezogen, $ 35,00 Aufpreis/ Nacht. Außer einer nichtschäumenden Seife werden keine Pflegeprodukte bereitgestellt. Aus der Dusche kam nachmittags nur kaltes tröpfelndes Wasser, morgens war es etwas besser. Das Bad ist vergammelt. Am zweiten Tag gab es keine Zimmerreinigung. Die angegebene Klimaanlage und den Deckenventilator gab es nicht. Gleiches gilt für den Zimmersafe. Vom Hotel sind kaum Informationen auf etwaige Fragen bezüglich Asmara und Ausflüge zu erwarten. Das Hotel stellt eigenes UV- und Ozonbehandeltes Trinkwasser her, mir hat es nicht geschmeckt. Eine Verdunkelung des Zimmers ist mangels Vorhänge nicht möglich. WLAN ist faktisch nicht vorhanden. Das TV ist sehr ungünstig an der Wand angebracht, vom Bett aus ist es schwierig. In jeder Nacht bellende Hunde. Der Garten ist der Raucherbereich, neben dem Restaurant. Die Dachterrasse war verschlossen. Das Frühstück ist kaum genießbar. Personal und Getränkepreise sind gut. Der Flughafentransfer kostet keine $ 50,00, sonder etwa $ 28,00. Ein ansonsten so schlechtes Preis-/ Leistungsverhältnis hatte ich noch nicht.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2020 par RW, Gestion de l’hôtel
Hello Michael , We are sorry that you did not get the services as per your expectations.We have however taken note of all the complaints mentioned and we will ensure that this is checked so that future guests will not experience the same.We once again apologize for the inconvenience that has been caused.
5 sur 5
par un voyageur de 日本

Publié le 14 janv. 2020 sur Expedia
シャワーのお湯は熱いが、水圧はとても弱い