Note fondée sur 109 évaluations de clients

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2,7 sur 5
64 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Please people do not come or even think of bringing your kids because this hotel is infested with bedbugs! I went through a horrible experience and I won’t let it happen to other people please stay away from this dirty motel! They won’t refund your money unless if you call the police!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Bobroyal, Gestion de l’hôtel
We are sorry to witness a horrifying scene when the guest threw away a motel-King size Bedding and other room items in the presence of local police. Very soon we plan to get an incident report from the police and file a complaint for bullying and unreasonable behavior under the influence of drugs, we suspect.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par JIGNA, Gestion de l’hôtel
Thanks for your comments.We are moving ahead to improve our facility with upgrades on cleaning, new furniture, and greater committed personnel very soon to make your stay more comfortable in the future.RegardsPatel Jigna
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par JIGNA, Gestion de l’hôtel
Thanks for your comments.We are moving ahead to improve our facility with upgrades on cleaning, new furniture, and more committed personnel very soon to make your stay more comfortable.RegardsPatel Jigna
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par JIGNA, Gestion de l’hôtel
We express our sincere thanks for your very positive review. We all feel encouraged to improve our cleaning standards and overall performance to make our guests more happy and satisfied guests on an ongoing basis.Thank you again, With best wishes and regards Jigna
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
I was supposed to have a room with a jacuzzi and I didn't get that I don't know if that was expedia's fault or Royal lodges fault but I would like to get that corrected thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
Great place good people if ur a good person that is 🙂
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
There r so many unsanitary problems in BBC each room but through the mold in on top of it. It is caused to put a claim in with the health department. I have not felt good since I’ve left there, very congested and fatigued.