Note fondée sur 555 évaluations de clients

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3,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Chambre pas propre comme elle devrait l être
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2022 sur Expedia
There was few bugs in the room:( That being said, I had a good night of sleep plus the breakfast was fine.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2022 sur Expedia
Propreté douteuse des espaces publiques : passages, escaliers...
1 sur 5
par un voyageur de Quebec

Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
Literie confortable Incapable de barrer porte chambre puisqu’il manquait partie attachée a la porte pour empêcher de l’ouvrir de l'extérieur Draps froisses, pas changes ou pas repasse ? Bain est tache, comment est-ce possible? Accueil totalement désagréable, force le client a signer une facture en indiquant que l’on a pas paye d’avance, sans explications. J’
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Sue thank you for staying at the Days Inn Augusta we are glad to hear that your stay here you found our beds comfortable and the backdoors are keyed entry for the safety of the motel and the guests staying here . and thee paperwork that you signed was not the invoices instead it was a registration card which is a mandatory procedure while checking in and your reservation was a pay at property reservation and when guests make reservation they have to put their credit card details in order to make and hold the reservation which doesn't mean it was charged before the guests check in or it was pre charged thank you for staying at the days inn
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2019 par front desk, Gestion de l’hôtel
Dear guest we are happy that your stay was comfortable at the Days Inn Augusta we are looking forward to accommodating you in the future
4 sur 5
par un voyageur de montréal

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
rapport qualité prix---------------------------------------------------------------
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear guest Thank you for Staying at the Days Inn Augusta we would like to thank you for the stay at the Days Inn Augusta , our goal is to become the motel of choice in the Augusta area we would like to thank you again for the review and we are looking forward to seeing you again thank you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par Bobbi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review, we look forward to providing accommodations for you in your future travel plans.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2019 sur Hotels
On our way to fetch our son art the Camp. Convenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2019 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Lina Thank you so very much for Staying at the Days Inn Augusta we are glad that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you as our guest agin in the future