Note fondée sur 876 évaluations de clients
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3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Séjour moyen
Publié le 1 févr. 2023 sur HotelsLe séjour était agréable mais les lieux sont sales et les ascenseurs en panne. La moquette dans les communs était tachée et pleine de détritus à cause des clients mais personne n’a nettoyé en 48h.
par un voyageur
Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
Carpet needs to be change, regrigidere up grade
par un voyageur
Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Rooms so bad and dirty
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
LaQuinta -Austin North did not disappoint. The highway noise was well dampened by the in-room a/c fan being on ‘constant’ and the room was clean and comfy. I would stay here again with my family.
par un voyageur
Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
I want to worn everyone who wants to stay there. Don't book!!!!!
We had one night stay with family of 5. Cane late after 8:30pm. Had a shower and went to bed. After the noisy night we woke up, had breakfast and went out.
Now, the hotel charged me for a damage $250!!! Incredible!! I called them and they said there was a damage!! I cant believe it. We are having 3small kids. That sounds like a joke now to me.
Will complain and see how it goes.
Unfortunately I didn't make any video when we came to prove the quality of property. But don't book there!! Its filthy, old and smells bed.