Note fondée sur 39 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de bruxelles

Hôtel parfait!

Publié le 13 août 2018 sur Expedia
Hôtel extrêmement bien situé pour faire les visites environnantes (Dambula, Lion rock Sigiriya, polonnaruwa, safari, etc) Le personnel est charmant et aux petits soins et la réception très efficace pour l’organisation des transports. Buffets variés et bien présentés dans un restaurant agréable. Nourriture de qualité. Bons cocktails et jus frais au bar le soir pour l’apéro. Belle piscine dans un jardin bien entretenu. Les chambres sont spacieuses et propres. Nous avons énormément apprécié notre séjour dans cet établissement.
4 sur 5
par Olivier

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2020 par Vignesh, Gestion de l’hôtel
Dear Patrik, Thank you for your perfect review score. We look forward to welcome you back again. Sincerely, Vignesh Meiyappan, Front Office Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 13 nov. 2019 sur Hotels
It was a nice place with big rooms. A little far from anything so you had to take a hotel car which is more expensive than finding a tuk tuk on your own. Menu is very limited for vegetarian options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2019 par Vignesh, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica, Thank you for taking the time to write back to us with regards to your stay at Camellia Resort & Spa, Sigiriya. We are pleased to learn of your positive experience and hope to have you visit us again in the near future.Sincerely, Vignesh Meiyappan, Front Office Manager.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2019 par Vignesh, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating Camellia Resort & Spa, Sigiriya. We look forward to welcome you back for your next visit to Sigiriya, Sri Lanka. Sincerely, Vignesh Meiyappan, Front Office Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par Vignesh, Gestion de l’hôtel
Dear Anders, Thank you for staying with us. We appreciate your review score! Sincerely, Vignesh Meiyappan, Front Office Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Very good and plenty of value for money

Publié le 25 août 2019 sur Hotels
We visited Sigriya and made an elephant safari, great location and very nice hostage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2019 par Vignesh, Gestion de l’hôtel
Dear Tord, Thank you ever so much for the wonderful review score from your time at Camellia Resort & Spa, Sigiriya. We hope to have you visit us again sometime soon. Sincerely, Vignesh Meiyappan, Front Office Manager.
5 sur 5
par un voyageur de Vancouver, Canada

Publié le 3 juill. 2019 sur Expedia
Excellent location close to Lions Rock. Friendly staff and delicious food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2019 par Vignesh Meiyappan, Front Office Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Nadun, Glad that you took advantage of our location to climb Rock Sigiriya. We appreciate and thank for your high rating on our service, food, and staff. I really hope you celebrated your Father's Day with us, and looking forward to your visit in near future. Vignesh Meiyappan, Front Office Manager.
3 sur 5
par un voyageur de Hong Kong

Publié le 21 avr. 2019 sur Expedia
Staffs are nice and changed room for us upon request...Breakfast is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2019 par Vignesh Meiyappan, Gestion de l’hôtel
Dear Venus, Thank you for your feedback and we are delighted that you've enjoyed your experience with us.We look forward to welcome you back soon. Sincerely, Vignesh Meiyappan, Front Office Manager.
5 sur 5
par un voyageur de Thailand

Publié le 5 mars 2019 sur Expedia
Very relaxing place with garden ,pool and varity of food.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2019 par Vignesh Meiyappan, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you ever so much for the wonderful review score from your time at Camellia Resort & Spa, Sigiriya. We hope to have you visit us again sometime soon. Sincerely,