Note fondée sur 17 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
Bed was comfortable and large. Weird design with couch on the door. Ant traps (and a few ants) were found on the floor. Not many options for gluten-free meals, but they were able to accommodate our gluten-free requests so we appreciated that. We were most disappointed that we got charged for ordering 3 glasses of fresh orange juice during breakfast. We were not informed those orders would be charged until we attempted checkout. (We also got charged for ordering french fries in the morning, but that was expected since french fries were not listed on their complimentary continental breakfast menu. However, drinks ("juices") certainly were listed on the menu.)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
En boende med bra läge nära floden, känns som man bor i ett bostadsområde. Hotellet har 12 rum, alla med balkong. Olika storlek på rummen. Enkel incheckning, finns ingen reception. Parkering gratis utanför. Frukost helt ok, såvida man inte gillar ägg. Alla frukost alternativ innehöll nån form av ägg. Omeletten riktigt god
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par provencerooms, Gestion de l’hôtel
Dear Fru, Tack för recensionen och för de vänliga orden. Det kommer att vara ett nöje att du besöker oss igen. Vi skickar dig varma hälsningar.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2023 sur Expedia
Wir hatten ein schönes großes Zimmer mit Whirlpool und Terasse. Leider gibt es am Sonntag erst ab 9 Uhr Frühstück und die Getränke mussten wir zahlen. Wäre nicht schlecht, wenn das vermerkt wäre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par provencerooms, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrte Damen, vielen Dank für Ihre Bewertung. In jedem unserer Zimmer gibt es ein Schild, wann das Frühstück serviert wird, so dass Sie darüber informiert sind, dass das Frühstück sonntags von 9 bis 11 Uhr serviert wird. Zum Frühstück bekommt man ein Getränk Kaffee oder Saft, das andere Getränk wird bezahlt. Grüße
3 sur 5
par un voyageur

It was OK.

Publié le 8 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2023 par provencerooms, Gestion de l’hôtel
Hello, Dear Sir or Madam, can we know what we were not satisfied with so that we can improve it if we can? Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Great place, big room.

Publié le 22 avr. 2023 sur Hotels
Nice place, big rooms. I also got a big balcony all to myself. The room was nicer in real life then it was un the pictures. Great location. Friendly staff. Only have good things to say. Would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2023 par Peovencerooms, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind words. Visit us again. Kind regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2023 sur Hotels
Jag hade en jättebra vistelse på provence rooms, rent och fräscht och med bra gångavstånd till centrum
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2023 par provencerooms, Gestion de l’hôtel
Kära gäster, tack så mycket för dina vänliga ord. Besök oss igen. Vänliga hälsningar.
5 sur 5
par un voyageur

Great room, nice location!

Publié le 26 mars 2023 sur Hotels
Absolutely perfect, nothing to complain. Great help by the manager via mail/ hotels.com chat if there is a problem. Good location, everyone very friendly! Would stay again for sure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2023 par Provence, Gestion de l’hôtel
Dear Felix,Thank you for your kind words about our apartment. Visit us again. Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2023 sur Hotels
Rent och fräscht samt utmärkt service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2023 par provencerooms, Gestion de l’hôtel
Tack för dina vänliga ord, kom och besök oss igen.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2023 sur Expedia
Very good restaurant. The room was clean and great for the three of us
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2023 par provencerooms, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we are glad that you are satisfied. Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Provence rooms , Gestion de l’hôtel
Hvala Vam što ste odvojili vrijeme da ostavite recenziju za naš objekat i za ovako visoku ocjenu. Uvijek nam je drago da se naši gosti vraćaju ponovo u nas hotel.