Note fondée sur 936 évaluations de clients

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3,9 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Expedia
Service déplorable. Pas de place au restaurant. Temps d’attente. Erreurs dans facturation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2023 par Megan Ricards, Reception Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Helene, Thank you for your balanced review we really appreciate your feedback, we apologise for the shortfalls experienced during your stay with us this time around.We hope you choose to stay with us again in the near future so we can rectify your above points. Best Wishes,
1 sur 5
par un voyageur

Hôtel à l’abandon! Petit déjeuner horrible

Publié le 1 juin 2019 sur Hotels
Hôtel à l’abandon! Chambres mal entretenues et vieillottes, service au restaurant catastrophique, nourriture de mauvaise qualité, quel dommage d’avoir un potentiel et de ne pas l’exploiter... la piscine fait sale et manque d’entretien. Les jets massants sont couverts de calcaires et ne fonctionnent plus, les douches sont froides, et une odeur désagréable se dégage du hammam... Le petit déjeuner n’est vraiment pas bon... nous sommes partis tellement rien n’allait! Fuyez... Seul point positif: l’accueil à la réception par une jeune québécoise charmante et une manager française très agréable. Poorly maintained and outdated rooms, catastrophic restaurant service, poor quality food ... the pool is dirty, lack of maintenance. The massage jets are covered with limestone and no longer work, showers are cold, and an unpleasant smell emerges from the steam room ... The breakfast is really not good ... we left! Run away... One positive point: at reception, a charming young receptionist from Quebec and a very pleasant French manager.
5 sur 5
par un voyageur de Roanne,fr

Publié le 29 déc. 2018 sur Expedia
Magnifique hotel , luxueux , excellent service et bonne réactivité a toutes les demandes. Tres bon restaurant gastronomique. Hotel a 5 min a pied du centre ville de Bath
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 10 out of 10 rating.We hope we will have the pleasure of welcoming you again to Macdonald Bath Spa Hotel.Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4 out of 5 rating.Please do not hesitate to contact us if you desire to book again.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 10 out of 10 rating. We are glad to read that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again at Macdonald Bath Spa Hotel.Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Great hotel only negative point is breakfast only available 7am becsuse when we arrived all the later slots full and.you can only book 24hrs before. Noy keen to go on vacation and be up 7am !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. I apologise you had to book your breakfast so early. We take your feedback on board and it will be fed back to the relevant Head of Departments to improve our guest journey.However I am really surprised because we take reservation for breakfast at the time of the reservation if you wish.I hope to welcome you back to Bath Spa and show you a better experience.Kind regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 10 out of 10 rating. We are glad to read that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again at Macdonald Bath Spa Hotel.Kind regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Would not pay for the breakfast again would like my money back ☹️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. I apologise you did not enjoy your breakfast with us. We take your feedback on board and it will be fed back to the relevant Head of Departments to improve our guest journey.Kind regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Shane, Gestion de l’hôtel
Dear Mark,Thank you taking time to leave a 5/5 review on Expedia. I hope we are able to welcome you back and shoiw you another perfect stay. Shane