Note fondée sur 837 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de mtl canada

chambre tres propre et grande

Publié le 4 févr. 2018 sur Expedia
Bien situez et tres propre 8 sur 10 bonne tv et grande ch de bain et tres bon lit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2018 par Rebecca , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Rebecca Michel
1 sur 5
par un voyageur

L'hotel de l'horreur

Publié le 6 mars 2017 sur Hotels
Suite a un dégat des eaux, impossible d'honorer la réservation. Obliger d'accepter un chambre avec 1 seul lit pour 3 qui s'avère etre fumeur et sans petit dej ! Personnel désagréable qui n'essaie pas d'arranger la situation ou nous aider à trouver une solution malgré le fait d ne pas nous avoir prévenu de la situation auparavant. "Check out" fait en déposant la clé sur un bureau vu l'absence de personne à la réception pendant 20 minutes... Fuyez !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2018 par Rebecca , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Rebecca Michel
4 sur 5
par oui de LE HAVRE

Hotel symphatique

Publié le 27 sept. 2014 sur Hotels
L'accueil a été assez froid car la réceptionniste ne connaissait pas le français et ma réservation était en français. Ce qui m'a choqué, elle n'a pas daignée regardée ma réservation avec le N°. Heureusement, un couple d'Américain nous a sauvé. La réceptionniste a téléphoné au responsable qui lui parlait le français. Cela s'est résolu très vite ensuite, mais sur le coup j'ai eu très peur. La réceptionniste s'est excusée. Le séjour a été parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2018 par Rebecca , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Rebecca Michel
4 sur 5
par christiane

Publié le 18 sept. 2013 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2018 par Rebecca , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Rebecca Michel
4 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur

Très bien

Publié le 19 mai 2013 sur Expedia
Chambre assez grande et bien meublée. L'hôtel est situé à côté de l'autoroute mais nous n'avons pas eu de bruit durant la nuit. Bon rapport qualité prix et personnel disponible. La piscine est ouverte tard et le petit déjeuner correspond à celui proposé par les best western : varié et bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2018 par Rebecca , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Rebecca Michel
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024
When i had pulled up in my truck i had seen urine stained sheets hanging from the gaird rails of the second floor and there was a garbage bag leaking onto the first floor the rooms were dirty and there was rat feces on the floor around the bed and a white stain on the bed sheet and the remote for the tv did not have a cover on the back and they claim to have a iron and board i seen the board but not the iron and in the room next to me was banging on the wall the hair dryer had been clogged with dust and hair furniture was beaten up broken and scratched up the walls were chiped and the fire escape plan paper next to the door was torn off and the price of the hotel rooms is charging you for a 4 star room for a 1 star room i will never be using this company again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jonathan,We regret to hear about the disappointing experience you had during your stay and apologize for any inconvenience caused. Guest feedback is valuable, and we have shared your comments with our team for further review and improvement opportunities. Your concerns are taken seriously, and we appreciate you bringing them to our attention. Thank you for sharing your feedback; we hope you will consider contacting management directly to address your concerns further.
1 sur 5
par un voyageur

No comfort!

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Nothing like the advertisement, no breakfast, not even coffee nor pot in room. Comforters more like a curtain. Just wasn't comfortable all around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Matt, We appreciate your feedback and regret to hear about your experience not meeting expectations. For any further assistance or feedback, please feel free to reach out to our management team directly.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jose L,We're thrilled you enjoyed your stay with us! If you have any suggestions for improvement, please don't hesitate to contact us directly. We look forward to welcoming you back soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Didn’t like that I booked a king bed and all they had was a double that’s not even big enough for two people to sleep in…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dustin,We appreciate your feedback regarding the room type you reserved and will share it with our team for review. We recommend reaching out to management directly for any further assistance with your concerns.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Close to interstate. Little noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Judy,Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We appreciate your feedback regarding the noise levels near the interstate. We understand that it can be bothersome at times. We encourage future guests to consider requesting a quieter room location away from the highway during their stay. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.