Note fondée sur 908 évaluations de clients

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4,4 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Everything
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
We ate in the restaurant and it was uncomfortably cold, almost left because it was so cold. I asked if there was something that could be done and was told no.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Can't wait to come back

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Beds are amazing! Clean room and great service. Vaugh at the bar is the best!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Good, clean, efficient and well-located hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Room was not clean, major dust problem which caused allergy reaction.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Front doors were broken so you could not get in or out without an employee opening a side door. Coffee machine in lobby was broken. Children are not allowed in pool after 10pm yet when my wife and i went to hot tub to relax at 11pm the pool and hot tub was full of loud obnoxious teens. Our room smelled and our shower definitely wasn't as clean as it could of been. Definitely wont be back. I'll stick with the Marriott chain.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Room had a great river view