Note fondée sur 11 évaluations de clients
![](/static/default/default/images/infosite/tvl-guest-review-icon.png)
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
![](/static/default/default/images/infosite/tvl-guest-review-icon.png)
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 nov. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 20 mai 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2021 par Lawrence Lobo( Front Office Manager ), Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings From Native By Chancery Hotels, Belagavi.
We are delighted to read youyr review and look forward to seeing you soon.
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 juin 2019 sur Expedia
This hotel is hugely overpriced. I had to call someone twice to get hot water. They refused to provide Black tea bags despite multiple requests. The food at its bar and restaurant tasted bad. They did not accept International credit card
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2019 sur Hotels
Very Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2022 par Native , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your valuable feedback
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2019 sur Expedia
Housekeeping sucks called the receptionist twice for room cleaning no reply.... Checked out in anger
par un voyageur
A Bad Experience
Publié le 9 juill. 2018 sur HotelsThe hotel did not have backup generator in case the power fails. My Uncle and aunt are senior citizens yet they were given 3rd floor room. Though I had booked breakfast for them the hotel staff tried to charge them extra for it! It is a vegetarian hotel but no where has this been mentioned
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2018 par Reservations Native, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Bhaskar,
Greetings of the Day !
Apologies if there was any inconvenience caused during your stay. But certainly we do have Backup Generator at Native. Also the rooms are allotted on basis of availability on each floor, hence unfortunately we had to give you the 3rd floor.
We thank you for your feedback. We also look forward to welcome you in near future.