Note fondée sur 56 évaluations de clients

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4,3 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Cheerful and comfoartable

Publié le 25 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
Everything was great.
5 sur 5
par un voyageur

좋았어요

Publié le 4 nov. 2023 sur Hotels
좋았어요
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
Good Costa and benefit
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2022 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with entire Hotel Team as a way of celebrating the great guest experiences we deliveredWarm Regards,Front Desk
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2022 sur Expedia
Everything about our stay was great. We checked in late at night, but everything was quite smooth. The room was comfortable and clean Breakfast was excellent. Chef Sundaram made sure we had good dosas of different kinds each day!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2022 par Four Points Sheraton Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing the valuable feedback.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with entire Hotel Team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Warm Regards,Four Points Sheraton Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2022 par Shantanu, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Ron,Greetings from Four Points by Sheraton- Whitefield!We would like to thank you for your time and honest post stay feedback. We are in receipt of the same and have shared it with the hotel team.In order to improve our services and understand better on the shortcomings of your recent stay with us, we would like to connect with you at your convenient time.Please advise a suitable time to connect with you over a call which will help us make your next stay comfortable and relaxing.We look forward to hear from you.Have a great week ahead.Regards,Team Four Points by Sheraton- Whitefield