Note fondée sur 53 évaluations de clients

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3,7 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2019 sur Expedia
Rien d actratif Sale Petit dejeuner a desirer Voir machine a cafe ...rouilee,pas nettoyee...
4 sur 5
par un voyageur

Je recommande malgré quelques points négatifs

Publié le 23 juill. 2019 sur Hotels
Belle établissement mais pas de restauration possible le midi et le soir. Seul un bar d ouvert jusque tard le soir. Toutes les activités sont fermés sauf la piscine dont le mobilier est vétuste. Personnel très agréable et bâtiment très beau avec une histoire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par JacirPalace, Gestion de l’hôtel
thanks dear for sharing your experience and we already have a restaurant in house called al areesheh tent that provide oriental food and that we already are working in the final stage of renovation at the hotel hope to have you soon in the near future in a perfect experience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, we would like to thank you for choosing to stay at Jacir Palace hotel and for taking the time to review our hotel. Hope we have the opportunity to welcome you back once again at Jacir Palace Hotel
1 sur 5
par un voyageur

MAUVAISE EXPERIENCE

Publié le 18 juill. 2016 sur Hotels
Hotel que je déconseille. Water fonctionne pas. Douche cassée. Mauvaise réception du wifi dans l'endemble de l'hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2016 par JPHB, Gestion de l’hôtel
Dear, Firstly,we would like to thank you for choosing Jacir Palace hotel for your residence whiles your stay in Bethlehem, we are delighted to have you as our valuable guest. It is our goal to consistently provide superior service and accommodations and your comments are very important to us. The feedback we receive from our valued guests, like you, enables us to target problem areas and take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future. we appreciate the candid feedback we receive and welcome any opportunity to improve and your comments will not go unnoticed it will be shared with the management and concerned team member. Thank you for sharing your thoughts and we hope that you would consider us again on your next travel.
3 sur 5
par Romain

Publié le 27 août 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2016 par JPHB, Gestion de l’hôtel
Dear Romain, Warm greetings from Jacir Palace Hotel ! we would like to thank you for choosing our hotel for your stay as well for taking the time sharing your thoughts with us. It would be a pleasure for us to be of service to you soon again .
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par nourka de Marseille, France

pour familles

Publié le 25 août 2012 sur Expedia
hotel appréciable; bien situé, avec bon petit déjeuner
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

MEILLEUR HOTEL DE BETHLEEM

Publié le 4 janv. 2012 sur Expedia
Pour : BEAUTE DE L HOTEL LUI MEME
Contre : LA NOURRITURE
Emplacement : TROP LOIN DU CENTRE
LE SEUL PROBLEME EST SA SITUATION IL EST MOINS DE LA PLACE DE LA NATIVITÉ
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2020 sur Expedia
The hotel has a great breakfast and very nice and friendly staff.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2020 sur Expedia
A magical place to stay in Bethlehem. Good value for money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par JacirPalace, Gestion de l’hôtel
Thanks dear for rating Jacir Palace Hotel and we are glad that the Hotel and the amount of money where satisfying.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2019 sur Expedia
The building is very unique, but the service is very poor for five star rating.