Note fondée sur 51 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Super déjeuner. Excellent rapport qualité-prix!

Publié le 27 sept. 2019 sur Hotels
Juste WOW! Literie confortable, personnel très sympathique. Restaurant très occupé car sa cuisine vaut le détour! Petit déjeuner inclus exceptionnel (ex: œufs pochés sur pain maison avec avocats, champignons rôtis, épinards...) préparé sur commande!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2019 par The Village Hotel , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review. We hope to see you back again in the future! Best wishes. The Village Hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Mitigé

Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Très bel endroit quand on arrive Chambre propre et confortable Un très bon repas servi dans une bonne ambiance Le gros bémol : la chambre donnait sur une terrasse avec les ventilations qui marchaient :quel bruit!!! On a dû fermer la fenêtre.La vue sur débarras extérieur de l’hôtel. Bof bof! Très bon petit déjeuner
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel récent

Publié le 15 juin 2019 sur Hotels
Accueil très sympathique à la réception,petit déjeuners décevant,pas de buffet et un service beaucoup trop long
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2023 par Sinead - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay. We are glad that everything was to your satisfaction
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2023 par Sinead Hogan -General Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks for sharing your feedback. We really appreciate it and we look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur de Greater MANCHESTER

Publié le 20 nov. 2022 sur Expedia
Lovely property, clean, comfortable, staff were really friendly and helpful especially Sue on reception, she gave us a lovely warm welcome on arrival. Breakfast was gorgeous. We would highly recommend this property and it is within easy access to Drogheda.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2022 par Sinead Hogan -General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dawn,Thank you very much for your lovely review.We hope to welcome you back soon.
1 sur 5
par un voyageur

Not satisfactory

Publié le 19 oct. 2022 sur Hotels
Disappointing stay, check in process was difficult due to staff member being a night porter untrained in computer system, he was friendly but utterly incapable due to lack of training. Bed was missing bottomed sheet and shower in bathroom did not work only bath. When I checked out at 08:00 next morning the same night porter was on duty and said no receptionist or management was available, again he was cordial but seems unfair to leave him in charge when he is untrained 27 hours later still waiting on a call from management to discuss a query I have over double payment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2022 par Sinead - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kyle,Many thanks for your feedback. We apologise for the issues your experienced during your recent stay with us. I can assure you that there are not our standards. We are sincerely sorry for any inconvenience caused. I believe that a member of our Management team has now followed up with you on your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Great stay

Publié le 14 oct. 2022 sur Hotels
It was lovely, friendly and helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2022 par Sinead - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martyna,Many thanks for your kind comments and for taking the time to leave some feedback. Im delighted that your recent stay was a pleasant one and hope to have the opportunity to welcome you back to The Village Hotel soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2022 sur Hotels
It is a lovely hotel though we arrived quite late to totally enjoy the experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2022 par Grainne - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely comments. We are glad that you enjoyed your stay.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2022 par Grainne - Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your lovely feedback. We hope to welcome you back soon.