Note fondée sur 843 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2022 sur Expedia
Très bel endroit, dans la nature (State park). Accueil décevant (on avait vraiment l'impression de gêner). les lampes des chambres attendant des occupants sont allumées jusqu'à leur arrivée. La lampe au dessus de la porte est allumée 24/24. ce qui est contradictoire avec leur politique d'économie (peu de ménage, pas de tv). Internet payant : au prix de la chambre, il pourrait le fournir. Trop cher pour ce que c'est malgré l'emplacement. Le check in se fait à partir de 16 h mais le restaurant est ouvert jusqu'à 17 h pour le diner donc il faut se débrouiller ou venir à 15h pour le repas et prendre la chambre après. Je voulais acheter un sandwich, il était 17h02. Il a refusé de me le vendre. Business n'est plus business aux states !!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par RobinJill, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Due to unforeseen circumstances, our restaurant currently has limited hours. Our apologies that your experience was less than stellar
4 sur 5
par un voyageur

Big Sur retreat

Publié le 2 août 2022 sur Hotels
Great relaxing place, lot of wild life to be observed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2022 par RobinJill, Gestion de l’hôtel
So happy to know that your stay with us was relaxing! Thanks for your review!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2022 sur Expedia
Désuet pas de service restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2022 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much for staying with us! Looking forward for you next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2019 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us.We do have new management and are therefore working on upgrading the rooms and the property.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2019 par Rebecca, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we hope to see you next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2019 par Adriana, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Garret M, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great feedback and have a great day. Front Desk Staff
2 sur 5
par un voyageur

Run down and thin walls

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
I read all the reviews so expected a lot of this but was still surprised. The walls are THIN. Seriously thin. I could literally hear everyone’s word for word conversation in the rooms around me. No privacy. Rooms are seriously RUN DOWN. Like I get it’s not a 5-star hotel but chipped paint, dirty coffee makers, smoke stained chimney. Even without the fireplace lit, the whole room smelled like smoke. I felt like with what I spent, there is a minimal level of service and maintenance expected. Customer service was meh. Between the front desk and the restaurant, I had to go find someone to help. And they seemed shocked I could want something. And the food at the restaurant was barely ok. I would definitely not make a trip back just for the food. Big Sur as a destination is great but I don’t see myself coming back to Big Sur Lodge. Next time I’ll try someplace else.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Garret, Gestion de l’hôtel
Please contact me directly regarding your stay to discuss the service related issues in particular. Thank you and look forward to speaking with you. Thank you and have a great night. Garret M
5 sur 5
par un voyageur

Great time and would stay her again, in the future

Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
Our cabin was just right, we loved the balcony. Our beds were comfortable, and the shower was delightful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Garret M, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback regarding your stay with us. Thank you for your business and glad that you had a good stay of course. Thanks again and have a great night. Garret MBig Sur Lodge
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Fabulous location, great hikes in the redwoods, panoramic views. Rooms are clean, fireplaces well provisioned and staff helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Garret M, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback regarding your stay with us. Thank you for your business and glad that you had a good stay of course. Thanks again and have a great night. Garret MBig Sur Lodge