Note fondée sur 1 015 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2023 sur Expedia
accueil jovial et attentionné. Endroit très propre et plusieurs points de la chambre rénové (planchés, douche). Belle plage de sable blanc juste l’autre bord de la rue. Bon café toujours frais et prêt. - matelas bientôt à changer mais encore confortable. Déjeuner plus simpliste que les hébergements de même niveau. Pas de fruits ni yaourt. Ma femme et moi retournerions
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2024
Quiet and friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Dear Bonnie, thank you for giving us a perfect rating and recommending our property to other travelers. Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Enjoyed our stay. Great location, on the beach, easy access to shopping and dining, across the street from a unique souvenir shop. Beach front access to shrimp boats to purchase fresh Gulf seafood
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
The best hot water I've ever had in a hotel stay. The breakfast was nice and convenient also. It was a decent place for the amount of money. The only reason im giving 4 stars is because we found fake fingernails on the top of the bedspread and the phone cord woudnt stay connected. But again a decent room for a decent price.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
won't stay again
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Very good for the reasonable price
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024
The front desk attendant was rude, and charged $20 more than the rate I booked the room for, and charged and additional $15 for the pet fee…. Her attitude was awful, when I told her so, she said I was the rude one for complaining that she charged the additional 20…. The room is old, and the mattresses are like the cheapest ones you buy at Biglots. When I contacted Travelocity about the overcharge, they said that price is always subject to change by the vendor. I will not be booking through travelocity in the future….
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia