Note fondée sur 861 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Extremely impressed. Staff was kind, valet was on top of it and most importantly rooms were very clean. Thank you!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Erica,Thank you so much for choosing to stay with us at Hyatt Regency Birmingham - The Wynfrey Hotel. Our goal is to provide every guest with exceptional service, so we're delighted our friendly team was able to uphold this standard. It's also great to read our pristine accommodations were a highlight of your trip. The pleasure was all ours, and we hope to welcome you back soon.Cheers,The Wynfrey Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024
Check in started at 4pm but when we arrived around 6 pm we still had to wait for our room. There is no laundry room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Michelle,Thank you for leaving feedback. We apologize that you had to wait for your room to be ready after check-in. That is not up to our standards, and our team appreciates you alerting us of your experience. Feedback like yours tells us what aspects can be improved so guests can have the best stay possible. Once again, we appreciate your feedback, and we hope we get the chance to host you again.Cheers,The Wynfrey Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brian,Thank you for allowing Hyatt Regency Birmingham - The Wynfrey Hotel to host your recent stay. We appreciate you taking the time to share your positive rating, and we hope to have the pleasure of your company the next time you're in the area.Cheers,The Wynfrey Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024
Staff was friendly & efficient.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear James,It warms our hearts to know that our friendly team members left a positive impression on you and that you had a great time with us overall. Please consider coming back to join us again in the future!Cheers,The Wynfrey Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brian,Thank you for your five-star review of Hyatt Regency Birmingham - The Wynfrey Hotel! We hope to welcome you back soon for another great stay.Cheers,The Wynfrey Management Team