Note fondée sur 942 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur de Toulon

Publié le 21 juill. 2022 sur Expedia
Accueil sympa, chambre spacieuse, propre, bien équipée et confortable. Bonne wifi. Dommage que l'insonorisation de la chambre soit aussi mauvaise.
4 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualité prix. Super staff

Publié le 27 avr. 2019 sur Hotels
Propre. Confortable. Personnel très sympa et serviable. Juste le petit dej qui est très moyen (oeuf dur mais pas d'oeufs brouillés ni saucisses, gaufres précuites et non à faire soi même comme tous les hôtels de ce type
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par XXX, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us with your feedback of your stay. The breakfast is based on the guidelines that we have to follow, hopefully in the future more items will be added. We appreciate your business and thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par kt, Gestion de l’hôtel
I’m so glad you enjoyed your stay. It is wonderful to know that you comfortable and our associates friendly. Your review and recommendation are welcomed and appreciated. Thank you for staying with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par kt, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words and for sharing your experience with La Quinta Birmingham. We are thrilled to hear that our team provided excellent service during your recent visit, leaving a strong impression. Your constructive feedback is invaluable in helping us improve and continue providing excellent customer service.We truly appreciate your support, and we are grateful when our valued customers like you take the time to leave positive reviews, as this helps us to attract more customers and increases our reputation.We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par kt, Gestion de l’hôtel
We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par kt, Gestion de l’hôtel
thanks to stay at La Quinta Birmingham .sorry for any inconvenience . will try to give best service to over customer
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
It was close to where I needed to be but Expedia didn’t send my payment so it took 45 min to get that straightened out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par kt, Gestion de l’hôtel
very sorry for the inconvenience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par kt, Gestion de l’hôtel
We're committed to continuous improvement, and your feedback helps us immensely. If there's anything you'd like us to focus on for a future visit, please don't hesitate to let us know. Looking forward to serving you even better next time.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Was ok. Thank you. Value
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Fitzgerald,Thank you for your feedback and rating. We're glad to hear that you found value in your stay with us. If there's anything specific we can improve upon to make your next stay even better, please feel free to let us know. We appreciate your business and hope to welcome you back in the future.Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Victoria,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel, given the 1-star rating. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we could have focused on improving them. Anyway, your feedback is important to us, and you can contact us at any time to inform us of your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. I look forward to seeing you again.Yours sincerely,Hotel Manager