Note fondée sur 7 évaluations de clients

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3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2023 sur Expedia
Good location and excellent food options
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2021 sur Expedia
rude behaviour. no responsibility towards customers importance
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 févr. 2021 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2021 sur Expedia
The behavior of the management is extremely bad. We have a train to catch at 7.28am we tried to check out on 7.00am. The management kept us waiting and started arguing for booking room from expedia. And for next time they told us to do bookkng from other site. In bathroom some taps were broken. And the room is not much clean and given with dirty small blanket not enough for two people.
5 sur 5
par un voyageur de Kolkata

Publié le 27 sept. 2020 sur Expedia
Excellent property. Excellent Bar & Restaurant . Loved the stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2020 par Himadri Bhattacharya, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable suggestion. Hope we will connect with you again, and serve you.
5 sur 5
par un voyageur de Bangalore

Publié le 4 nov. 2019 sur Expedia
It would be nice if you speed up your check in and check out processes. You should know the rates agreed and not get into a chat with the customer. At the moment, my credit card has been debited twice. I have to watch out for its reversal