Note fondée sur 116 évaluations de clients

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3,7 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Upon checking staff was not helpful, I did put in remarks that i need a baby cot and it was not given . I have arrived midnight and the staff actually gave me a lecture on how to book the baby cot. I though keying in the remark is clear enough as a request, At the counter i have ask if there is a baby cot he just said yes, Enter room there was no cot, call reception using my mobile hp as room phone was not working the male staff gave me a long lecture about how to book a baby cot, I was pissed off at that time as it was late and my baby was cranky, STAFF NOT HAS NO CONSIDERATION AT ALL.. Upon check out, I stand infront of the lady for 5 minutes watching her play with her handphone tik tok she didnt even know i was infront of her, Location is good and facilities is good, BUT STAFF ARE NOT QUALIFIED TO BE IN THE SERVING AS CUSTOMER SERVICE, Note if you leave ur key in the room, Maintenance guy will have to open , ASKING FOR ANOTHER KEY FOR MY HUSBAND IS CHARGEABLE FOR RM50 AS DEPOSIT.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 juill. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2022 par NADIA, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2022 par NADIA, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2022 par NADIA, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 janv. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2022 par ZAILAN, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2021 sur Hotels
Got cockroaches. Water not warm enough.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2021 par Nadia Rosli, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy. We'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
5 sur 5
par un voyageur

Puas hati

Publié le 14 févr. 2020 sur Hotels
Hotel bersambung dengan Billion dan dikelilingi banyak rumah kedai di sekeliling. Parking banyak dan berkongsi dengan pelanggan Billion. Breakfast pun okay. Bilik pun okay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2021 par Nadia Rosli, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2020 par nadia, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
the wifi coverage is quite bad and does not connect to iphone
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2020 par nadia, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy. We'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know