Note fondée sur 33 évaluations de clients
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4,8 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
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avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Very nice property and staff are extremely kind and helpful . Audrey at the front desk always went above and beyond to help us .
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
We loved everything, good service, clean, access.
par un voyageur
Publié le 19 août 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 août 2023 sur Expedia
I liked everything about it. Very well taken care of. Friendly staff. For sure coming back to this resort. A lot of things to do inside the resort. No need to go out for extra. Location is perfect!!! Loved the Gondola service that take you all the way to Main st. Martin at the bar was great!!!
par un voyageur
Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Good place and beautiful scenery. Could use more restaurants.
par un voyageur
Publié le 10 août 2023 sur Expedia
We had a wonderful stay at the Grand Colorado!
Great room and beautiful view! Easy access into town!
par un voyageur
Disappointing
Publié le 30 juill. 2023 sur HotelsSmallest “condo”. For the money, expected more than a “dorm room” condo. One window and faces directly to a wall of other condos. Had to keep curtains closed. Three day stay and we left after one night. Did not ask for any refund, but they offered to refund for two days. After call back, they did not offer anything except free future stay in same room 😂
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
We loved everything a out the property! No complaints!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2023 par Hannah B., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, Daryl! We are so glad to hear you enjoyed your stay!
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2022 sur Expedia